V prihodnje bo pri francoski avtomobilski znamki poudarek tudi na zmanjšanju mase in odpadkov z revolucionarnimi tehnikami. Foto: Peugeot
V prihodnje bo pri francoski avtomobilski znamki poudarek tudi na zmanjšanju mase in odpadkov z revolucionarnimi tehnikami. Foto: Peugeot

Peugeot bo tako v naslednjih dveh letih predstavil pet novih električnih modelov: E-308, E-308 SW (prvi električni karavan v Evropi), E-408, E-3008 in E-5008. Električna modela 308 in 308 SW bo poganjal električni motor najnovejše generacije, ki bo razvil 115 kW (156 KM) in omogočal 400 kilometrov dosega (cikel WLTP).

Znamka uvaja tudi novo hibridno 48-voltno tehnologijo, ki se bo letos začela na široko uporabljati v modelih 208, 2008, 308, 3008, 5008 in 408. Osnova je motor nove generacije PureTech s 100 ali 136 konjskimi močmi, ki bo vgrajen s povsem novim šeststopenjskim elektrificiranim menjalnikom z dvojno sklopko (E-DCS6), ta pa bo vključeval električni motor (21 kW). Po zaslugi baterije, ki se polni med vožnjo, ta tehnologija zagotavlja dodaten navor pri nizkih vrtljajih in 15-odstotno nižjo porabo goriva (od 126 gramov CO2/km pri modelu 3008). Pri mestni vožnji bo lahko SUV iz segmenta C, opremljen s sistemom hybrid, več kot 50 odstotkov časa vozil v 100-odstotno električnem načinu brez emisij. V mestih bo lahko deloval tudi v načinu brez emisij.

Peugeot bo v prihodnjih letih pri razvoju tehnologije za svoja vozila sodeloval tudi s podjetjema, kot sta Amazon in Foxconn. Foto: Peugeot
Peugeot bo v prihodnjih letih pri razvoju tehnologije za svoja vozila sodeloval tudi s podjetjema, kot sta Amazon in Foxconn. Foto: Peugeot

SUV z dosegom 700 kilometrov

Francozi so najavili tudi novo generacijo SUV-ja iz segmenta C. E-3008 bo predstavljen v drugi polovici leta 2023. Za zdaj pa je znano, da bo doseg do 700 kilometrov, imel bo tri motorje, od teh bo eden s štirikolesnim pogonom. E-3008 bo tudi prvo vozilo, ki bo lansirano skupaj z novo konstrukcijsko osnovo STLA Medium. E-5008 bo lansiran nekoliko pozneje.

In še nekaj, pri Peugeotu obljubljajo, da bo življenjska doba električnega avtomobila dolga od 20 do 25 let, medtem ko je po trditvah Francozov danes življenjska doba vozila z notranjim izgorevanjem približno 15 let.