K-popu je svetovno prepoznavnost prinesel Psy. Foto: EPA
K-popu je svetovno prepoznavnost prinesel Psy. Foto: EPA

Pesem, ki je za ta dosežek potrebovala le pet mesecev od nastanka, je bila sprva namenjena izključno južnokorejskemu občinstvu, a je na koncu postala viralna, kar je eden od mejnikov hallyuja ali tako imenovanega vala južnokorejske popularne kulture, poroča španska tiskovna agencija EFE.

Potem ko je Psyjeva uspešnica konec novembra 2012 prehitela videospot Baby kanadskega pevca Justina Bieberja kot najbolj gledan videospot v zgodovini spleta, je potrebovala le 24 dni, da je pridobila še 200 milijonov ogledov – s skoraj 75 ogledi na sekundo po vsem svetu – in presegla milijardo ogledov.

Pesem Gangnam Style izžareva humor in se norčuje iz tistih, ki skušajo posnemati življenjski slog seulske premožne četrti Gangnam. V kombinaciji z edinstveno koreografijo je bil ključen za navdušenje nad pesmijo po vsem svetu, ki smo mu bili priča pred desetletjem.

Videospot je bil na YouTubu objavljen 15. julija 2012. Do danes je dosegel več kot 4,6 milijarde ogledov.