Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Kot poroča francoska tiskovna agencija AFP, je število naročnikov, ki Spotifyu plačujejo za storitve pretočnega predvajanja glasbe, lani poraslo za 14 odstotkov in pozitivno presenetilo analitike, ki so pričakovali, da jih bo tri milijone manj.

V švedskem podjetju so ob tej priložnosti pojasnili, da je skupno število mesečnih uporabnikov, torej naročnikov in tistih, ki uporabljajo brezplačno različico aplikacije, konec lanskega leta doseglo 489 milijonov, letos pa naj bi preseglo 500 milijonov.

Platforma, ki ima sedež v Stockholmu, kotira pa na borzi v New Yorku, le občasno objavi četrtletne poslovne rezultate. Iz zadnje objave je razvidno, da so prihodki lani porasli za 21 odstotkov.

Četudi ves čas zaznava močno rast naročnikov in uživa prednost pred tekmeci, ko sta Apple Music in Amazon Music, pa Spotify redno ustvarja čisto izgubo. Ta je lani dosegla 430 milijonov evrov. Analitiki so pričakovali še 11 milijonov evrov slabši rezultat. Prihodki so nanesli 11,7 milijarde evrov.

Ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Daniel Ek je sicer pretekli teden napovedal, da bodo ukinili 600 od 10.000 delovnih mest.