Pour-over, immersion in cold drip so načini priprave kave, ki jih omogoča Gina. Najbolj klasičen je prvi, pri katerem kavna zrna prelijemo z vročo vodo, pri drugem se kava namaka v keramičnem lijaku, pri tretjem pa, kot gre sklepati iz imena, poleg kavnih zrn glavno vlog igra mrzla voda. Foto: Goat Story
Pour-over, immersion in cold drip so načini priprave kave, ki jih omogoča Gina. Najbolj klasičen je prvi, pri katerem kavna zrna prelijemo z vročo vodo, pri drugem se kava namaka v keramičnem lijaku, pri tretjem pa, kot gre sklepati iz imena, poleg kavnih zrn glavno vlog igra mrzla voda. Foto: Goat Story
K prvim kavoljubcem naj bi Gina prispela aprila prihodnje leto. Foto: Goat Story

"Namenjena je vsem ljubiteljem kave, predvsem tistim, ki jih je že oziroma še bo zajel tako imenovani tretji val priprave kave. Ta temelji na uživanju in občutenju vsake skodelice kave, razumevanje samega ploda in vseh odtenkov okusa, ki jih ponuja."

Tako svoj novi izdelek opisujejo pri ekipi Goat Story z Anžetom Miklavcem na čelu, ki je svoj cilj (za začetek proizvodnje Gine so želeli zbrati vsaj 50.000 dolarjev) na Kickstarterju dosegla in še presegla v resnično bliskovitem času: le pol dneva. Doslej, po komaj šestih dneh kampanje, je projekt podprlo že 777 ljudi, zbrali so zajetnih 152.853 dolarjev, številka pa vztrajno narašča.

Kot so pri Goat Storyju (uspeh so dosegli že z Goat Mugom, skodelico za kavo v obliki kozjega roga, za katero so na isti platformi za množično financiranje zbrali skoraj pol milijona dolarjev) povedali za MMC, jih je uspeh vsaj malo presenetil: "Seveda nismo pričakovali tako bliskovitega odziva, a smo očitno resnično našli rešitev, ki so jo ljubitelji kave po vsem svetu potrebovali. Zadnji dve leti smo namreč popolnoma posvetili razvoju Gine, pomislili na vsako podrobnost in s tem še bolj poglobili svojo ljubezen do kave. Lepo je videti, da vse to podpre celoten svet ljubiteljev te pijače."

Zbiranje sredstev bo potekalo do 17. decembra, do takrat je še 54 dni. Zdaj je torej že potrjeno, da bo projekt financiran, zanimalo pa nas je, kdaj načrtujejo začetek proizvodnje in kdaj predvidoma bo izdelek dostopen na trgu. "Do konca trajanja kampanje bomo pripravili vse potrebno za proizvodnjo. Nekatere enostavnejše dele bomo začeli proizvajati že pred iztekom kampanje, množična proizvodnja pa se začne takoj po končani kampanji, torej v drugi polovici decembra. Vsekakor pa se trudimo, da bi prve pakete odposlali v aprilu 2017," pojasnjujejo snovalci projekta.

Kako deluje Gina, si oglejte v priloženem videu, posnetem v Kavarni Moderna.