Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Iz letalskega prevoznika so sporočili, da se bodo 21 in več let stari ljubitelji vina zdaj lahko z njihovimi buteljkami razvajali doma. Presežki vina so letalskemu prevozniku ostali, potem ko je pandemija covida-19 lani skoraj popolnoma zaustavila letalski potniški promet.

Na aplikaciji Flagship Cellars bodo lahko naročniki izbirali med več sortami vin, v mesečno naročnino pa bodo v American Airlinesu vključili tri prestižne buteljke vina, za katere je sicer treba odšteti 99,99 dolarja.

Z nakupom vin bodo lahko potniki American Airlinesa zbirali tudi točke ugodnosti oz. milje. V zameno za vsak zapravljeni dolar bodo prejeli dve milji (dobre tri kilometre) brezplačne poti, poroča nemška tiskovna agencija DPA.

V družbi so sicer pred časom v želji, da bi zmanjšali stike med kabinskim osebjem in potniki, začasno ustavili prodajo alkohola na krovu.