Ker želi Coca-Cola konkurirati drugim znamkam gaziranih pijač, je razvila posebno platformo Coca-Cola Creations, ki se osredotoča na ustvarjanje posebnih okusov, ki so potrošnikom na voljo le za kratek čas.

Najnovejšo inovacijo, ki bo na prodajne police v Združenih državah Amerike in Kanade prišla 15. avgusta, so poimenovali Dreamworld (Sanjski svet), saj naj bi povzela okus sanj. "Želeli smo ustvariti pijačo, ki so jo navdihnile sanje, za katero se že takoj ve, da je Coca-Cola, a jo popestrijo dodatki, ki oživijo igrivost in sij sanj," so dejali pri ameriškem podjetju in dodali, da jih je navdihnil barvit svet sanj, tako pa so prvotnemu okusu Coca-Cole dodali še ščepec živahnosti, poroča CNN.

Vsako steklenico ali pločevinko sicer spremlja tudi QR-koda, ki zagotavlja posebno virtualno glasbeno izkušnjo na spletu. Kupci bodo v okviru te poslušali glasbo avatarja DJ-ja in obenem igrali igrice, svoj lik pa bodo lahko oblekli v oblačila, ki jih je navdihnil nov okus. Bolj kot za oglaševanje okusa gre tako za prodajo koncepta. Na ta način izdelovalec pijač želi izpostaviti svoj izdelek, prav tako pa pritegniti mlajše občinstvo.

Dreamworld je sicer že četrta pijača nove inovacijske platforme. Pred njim sta luč sveta ugledali tudi Starlight (Zvezdna svetloba), ki naj bi imela okus po vesolju, in Byte, z domnevnim okusom po pikslih. Letos so poletje popestrili s svojim prvim sodelovanjem z glasbenim imenom. DJ Marshmello je pomagal pri stvaritvi pijače, ki sicer ni imela skrivnostnega imena, okus pa naj bi imela po jagodi in meloni.