Petdnevni festival Glastonbury skupno obišče približno 200.000 ljudi. Prvi festival je leta 1970 organiziral Michael Eaves na svoji 60-hektarski kmetiji v Somersetu, saj ga je navdušil koncert zasedbe Led Zeppelin na prostem, ki si ga je ogledal leto prej. Foto: EPA
Petdnevni festival Glastonbury skupno obišče približno 200.000 ljudi. Prvi festival je leta 1970 organiziral Michael Eaves na svoji 60-hektarski kmetiji v Somersetu, saj ga je navdušil koncert zasedbe Led Zeppelin na prostem, ki si ga je ogledal leto prej. Foto: EPA

Festival Glastonbury in neprofitna organizacija Oxfam sta moči združila z nizozemskim proizvajalcem čokolade Tony’s Chocolonely. Tisti, ki jim za letošnji festival ni uspelo dobiti iskanih vstopnic, imajo tako še zadnjo možnost, da prepustnice za glasbeni spektakel z Eltonom Johnom, Guns N’ Roses in Arctic Monkeys srečno najdejo v omejeni izdaji čokolad Glastonbury 2023.

Sicer se nizozemsko podjetje že dolgo bojuje proti modernemu suženjstvu in otroškemu delu v čokoladni industriji, zato bo ves zaslužek od prodaje namenjen dobrodelni organizaciji Oxfam.

Direktor podjetja Nicola Matthews je ob tem povedal, da bodo tako dodali svoj delček k mozaiku boja proti revščini, ki je glavni razlog, da v čokoladni industriji za delo zlorabljajo tudi otroke. "Glastonbury pa je svetovno znan po svojem trajnostnem pristopu in varstvu okolja," odločitev za sodelovanje pojasnjuje Matthews. "Festival porabi milijone za dobrodelne namene, zato je še toliko razburljivejše, da Glastonbury in Oxfam sodelujeta z nami in nam tako pomagata doseči cilj," je dodal.

Lorna Fallon iz organizacije Oxfam je dodala, da so ponosni dolgoletni partnerji in oboževalci festivala. "To je čudovita priložnost, da strankam omogočimo vstop na festival. Dobitne čokoladice se lahko skrivajo v naši spletni trgovini ali v redni prodaji," je sklenila.