Igra, ki združuje elemente dve desetletji stare franšize in nadgrajene resničnosti, igralcem omogoča, da s popotovanjem po resničnih lokacijah iščejo in lovijo digitalne like iz priljubljene serije. Foto: Reuters/EPA
Igra, ki združuje elemente dve desetletji stare franšize in nadgrajene resničnosti, igralcem omogoča, da s popotovanjem po resničnih lokacijah iščejo in lovijo digitalne like iz priljubljene serije. Foto: Reuters/EPA
false
Razvijalci igre so se odločili, da upočasnijo razvoj mednarodne različice, dokler ne razrešijo težav s strežniki, ki so nastale kot posledica preveč uporabnikov, ki se želijo vpisati v aplikacijo. Foto: Reuters/EPA

Prvi dan po izidu Pokemon Go so aplikacijo v ZDA naložili že na vsak 20. pametni telefon s sistemom Android. Prav tako je igra v trenutku pristala na vrhu lestvice brezplačnih aplikacij v Applovi spletni trgovini Itunes in pri tem prehitela uspešnice, kot sta Snapchat in Facebook.

Za razvijalce igre je naval presegel pričakovanja celo do te mere, da so se odločili, da upočasnijo razvoj mednarodne različice, dokler ne razrešijo težav s strežniki, ki so nastale kot posledica preveč uporabnikov, ki se želijo vpisati v aplikacijo. Igra je namreč trenutno na voljo le v ZDA, Avstraliji in na Novi Zelandiji.

Igra, ki združuje elemente dve desetletji stare franšize in nadgrajene resničnosti, igralcem omogoča, da s popotovanjem po resničnih lokacijah iščejo in lovijo digitalne like iz priljubljene serije.

Nintendo se je dolgo upiral
Za podjetje Nintendo je uspeh aplikacije izredno dobra novica. Podjetje, ki sodi med pionirje videoiger, je dolgo povsem zanemarjalo trg pametnih telefonov, svoje igre je omejevalo le na lastne igralne konzole, ki pa že nekaj časa ne dosegajo pretirano dobrih prodajnih številk.

Analitiki so že dlje časa nagovarjali Nintendo, naj vstopi na trg iger za pametne mobilnike, a so v podjetju izražali skrb nad poslovnim modelom, ki ga takšne mobilne igre prinesejo. Igra je namreč brezplačna, prihodek podjetja pa je odvisen od trženja znotraj aplikacije.

Prvi odziv trgov na Nintendov vstop na področje mobilnih iger je bil odličen. Tržna vrednost japonskega tehnološkega velikana se je v dveh dneh okrepila za več kot tretjino.

Prve težave
Pojavile pa so se že prve težave, ki jih na tak način zastavljena igra lahko prinese. Hiša nekega moškega je pomotoma postala ena izmed točk, na katerih lahko igralci najdejo virtualne predmete.

19-letnica v Wyomingu je med iskanjem virtualnih pokemonov v reki našla truplo, v Missouriju pa so medtem štirje mladoletniki z zlorabo igre privabili igralce na določeno točko, jim zagrozili z orožjem in jih oropali.