Jota na Japonskem

Slovensko veleposlaništvo v Tokiu in podjetje Matsubara Shokuhin, ki je navdušeno nad dejstvom, da ime Slovenije vključuje angleško besedo za ljubezen (love), obenem pa je bogata z lepo naravo, je združilo moči pri posebnem projektu.

Od 15. januarja dalje bo namreč tudi v japonskih veleblagovnicah in spletnih trgovinah po državi mogoče dobiti joto. Primorska enolončnica, tradicionalna jed tako imenovane "dežele ljubezni", ki je pogosto del ponudbe v gorskih kočah, s tem postaja prva predpripravljena slovenska jed na japonskem trgu.

Cena jedi, ki naj bi s svojim blagim okusom ustrezala japonskemu okusu, naj bi se gibala okoli petih evrov.

Podjetje Matsubara Shokuhin, ki je bilo ustanovljeno leta 1945 v Fukuoki in se ukvarja z "iskanjem naravnih in avtentičnih okusov", se je s pomočjo veleposlaništev lotila poustvarjanja tradicionalnih jedi iz več držav, tudi Gruzije, Srbije, Dominikanske republike, Izraela, Portugalske in Češke.

Namen proizvajalca je sicer, da bo do leta 2025 poskrbel za predpripravljene jedi iz 20 držav.