Ramsay, znan po svojem restavracijskem imperiju in oddajah, kot sta Kuhinjske nočne more in Peklenska kuhinja, je lani svoj prvi gin dal na trg v partnerstvu s škotskim proizvajalcem Eden Millom.

Eden Mill so se pri trženju omenjenega gina, ki ga opisujejo kot "slastno novo različico klasičnega londonskega dry gina, ki si za navdih jemlje okus Škotske", osredotočili na sestavine izdelka. Na družbenih omrežjih so gin promovirali z besedilom, v katerem so opevali vrline sibirskih borovnic, ki "predstavljajo botanično osnovo" gina.

"Sibirske borovnice ohranjajo bogate okuse in mikrohranila, ki izvirajo iz čudovitega terroirja Škotske," so zapisali v objavi. "Z več antioksidantov kot borovnice, več kalija kot banane, več vitamina C kot pomaranče in z okusom, ki spominja na mešanico borovnic, sliv in grozdja, bi to prav lahko bile najokusnejše sibirske borovnice na svetu!"

Oglaševalska zbornica je vzela pod drobnogled, ali je Eden Mill z oglasi prekršil stroga pravila glede prehrambnih navedb, ko gre za oglaševanje alkoholnih pijač. Iz destilarne Eden Mill so sporočili, da do zdaj še nikdar niso delali destilatov iz sibirskih borovnic, prav tako so bili zelo navdušeni nad sodelovanjem z Ramsayjem, zato da jih je malce zaneslo in so "pozabili na običajno pozornost", ko gre za upoštevanje pravil oglaševanja.

Iz podjetja so še sporočili, da so oglase objavili zgolj enkrat in jih ne bodo več uporabili na nobenem od medijskih kanalov, prav tako zatrjujejo, da se jim tak pripetljaj ne bo več zgodil.

Foto: Reuters
Foto: Reuters