Največji uspeh je doživela s kozmetičnim podjetjem Kylie Cosmetics. Foto: EPA
Največji uspeh je doživela s kozmetičnim podjetjem Kylie Cosmetics. Foto: EPA

Jennerjeva je do velikega naziva prišla pri rosnih 21 letih (ustanovitelju Facebooka Marku Zuckerbergu je to denimo uspelo pri 23 letih).

Svetovno slavo je sprva dosegla s sodelovanjem v družinski resničnostni oddaji V koraku z družino Kardashian, bogastvo pa je sicer prišlo po zaslugi kozmetičnega podjetja Kylie Cosmetics. Odprla ga je pred štirimi leti, vanj pa je vložila vse svoje prihranke ‒ 250 tisoč dolarjev, zaslovela pa je s kompletom ličil za ustnice. V podjetju je še danes zaposlenih sedem ljudi, honorarno pa z njimi sodeluje še dodatnih pet.

Kljub lastnemu podjetju so se pojavila številna vprašanja, koliko denarja je dejansko zaslužila sama in koliko ga je dobila po zaslugi bogatega ozadja družine. Na obtožbe se je že odzvala tudi Jennerjeva, in sicer je sporočila, da ni podedovala nikakršnega denarja. Trdi, da so jo starši nehali financirati pri 15 letih in ji rekli, naj denar začne služiti sama. "Hočem povedati to, da sem zagotovo imela dobro podlago, a da nisem podedovala nobenega denarja."

Na komentarje pa so se odzvali tudi pri Forbesu ‒ in sicer so zapisali, da bogastvo, pridobljeno z lastnim poslovanjem, definirajo tako, da do njega pride oseba, ki ustanovi podjetje in tako zasluži večino denarja, in ne nekdo, ki del ali ves denar podeduje.

Skupno več kot 175 milijonov sledilcev

Izjavi so dodali lestvico, na katero so uvrstili zvezdnike in njihovo bogastvo ocenili tudi glede na družinsko ozadje. Oprah Winfrey je ob tem denimo dobila oceno deset, saj je bila rojena v revni družini, Jennerjeva pa je dobila oceno sedem.

Jennerjeva je bila ob svojem prvem nastopu v resničnostni oddaji stara rosnih deset let, desetletje pozneje pa je največja zaslužkarica izmed vseh družinskih članov. Nekateri poudarjajo, da morda brez družinskega ozadja naziva res ne bi dosegla tako hitro, da pa nikakor ne smemo podcenjevati, da do tega ne bi prišla z leti.

Eden izmed ključev do njenega uspeha so bili družbeni mediji, kjer ima skupno več kot 175 milijonov sledilcev. Njen vpliv na različnih spletiščih je tako velik, da je Snapchat po tem, ko je zvezdnica sporočila, da mobilne aplikacije ne uporablja več, izgubil 1,3 milijarde dolarjev, še poroča BBC.