Foto: AP
Foto: AP

Odaja je namenjena mlajšemu občinstvu, v njej bosta nastopali lutki Waffles (Vaflji) in Mochi (Moči), nadobudna kuharska mojstra, Obamova pa bo igrala lastnico supermarketa.

"S pomočjo prijaznih novih obrazov, kot je lastnica supermarketa ga. Obama, in čarobnega letečega nakupovalnega vozička se bosta Waffles in Mochi podala na globalne misije iskanja sestavin. Potovala bosta v kuhinje, restavracije, na kmetije in domove po vsem svetu, s priznanimi kuharskimi mojstri, domačimi kuharji, otroki in zvezdniki pa kuhala po receptih s povsem običajnimi, vsakodnevnimi sestavinami," so pri Netflixu sporočili premiso nove oddaje.

Tematika oddaje je pisana na kožo Obamovi, ki je pred leti lansirala odmevno kampanjo javnega zdravja "Let's Move!" ("Gibajmo se"), katere cilj je bil zmanjšati prekomerno telesno težo pri otrocih. Nekdanja prva dama je v Beli hiši sprožila vrsto pobud, s katerimi je skušala olajšati družinam dostop do zdrave hrane in okrepiti njihovo fizično dejavnost.

Waffles + Mochi je le eden od številnih novih medijskih angažmajev zakoncev Obama. Njen dokumentarni avtobiografski film "Becoming" je že na voljo na Netflixu, lani pa je lansirala svoj podcast na Spotifyju. Produkcijska hiša Obamovih Higher Ground Productions je z Netflixom sicer podpisala večletno pogodbo.