Mayerjeva je ob prihodu na Yahoo želela vrniti podjetju vsaj del nekdanjega slovesa z
Mayerjeva je ob prihodu na Yahoo želela vrniti podjetju vsaj del nekdanjega slovesa z "oblikovanjem odlične uporabniške izkušnje". Foto: EPA
Marrisa Mayer
Ob prihodu na vodilni stolček je poudarila, da ne namerava tekmovati z Googlom na področju iskanja, kjer je nesporni kralj. Foto: EPA

Njene misli in vizija so v pretežno moškem svetu tehnologije, usmerjene v uspeh. To izkazuje na vsakem koraku. Na septembrski naslovnici modne "biblije" Vogue je tako pozirala v modri obleki modnega oblikovalca Michaela Korsa na ležalniku, ki je postavljen sredi vrta, v rokah pa je držala tablični računalnik s svojo "retuširano" podobo.

"Nič ne pove bolje, da si 'vplivna ženska', kot lastna fotografija obrnjena narobe na nenavadnem ležišču," je pokomentiral fotografijo Mayerjeve, ki je nastala ob njenem prvem poglobljenem intervjuju, odkar je prevzela vajeti Yahooja, urednik Popular Photography Stan Horaczek.

Poznavalci trdijo, da je vzpon Mayerjeve po korporativni lestvici na vrh tehnološkega sveta dovolj, da bi bila lahko mentorica vsaki delovni ženski. Sama ne skriva svoje ljubezni do oblikovanja in mode. V pogovoru za Vogue je poudarila, da ima rada soda števila, kratke plašče iz kašmirja, mlečne napitke iz ananasa in igro Candy Crush.

Uspeh ni bil načrtovan
"Moj cilj ni nikoli bil, da bi bila na vrhu tehnoloških podjetij. Tudi jaz sem le 'piflarka' in sramežljiva in rada kodiram ... Ni tako, da sem imela veliki načrt in sem tehtala vse pluse in minuse, kaj želim postati v življenju - nekako se je preprosto zgodilo," je priznala Mayerjeva za Vogue.

Uspešne ženske in njihov videz
Toda bolj kot vsebina intervjuja je v ospredju fotografija na naslovnici. Nekateri pravijo, da s svojim videzom ne bi smela odvračati pozornosti od svojega življenja in kariere. "Ženske, ki so v družbi na položaju avtoritete, so podvržene dvoreznim mečem, ko je govor o videzu. Če ga ignoriraš, te označijo, da imaš nizko samopodobo, če ga poudarjaš, te označijo, da si površen," je zapisala kolumnistka Anna Holmes, ustanoviteljica spletne strani Jezebel.

Zgodba o uspehu ...
Karizmatična in lepa Mayerjeva, ki se je leta 1999 kot dvajseta zaposlena pridružila Googlu in se postopoma povzpela do vodje oddelka za Googlove iskalne produkte ter namestnice vodje oddelka za Google Maps in lokalizacijo, je krmilo Yahooja prevzela julija lani.

Izbira takrat 37-letne Mayerjeve, ki je na Stanfordu diplomirala iz računalništva, je marsikoga presenetilo. Tudi analitike, ki so pričakovali, da bo vodenje Yahooja prevzel vršilec dolžnosti po odstopu zadnjega direktorja Scotta Thompsona, Ross Levinsohn.

Mayerjeva, ki je bila eden redkih prepoznavnih obrazov Googla, je takrat v izjavi za javnost pojasnila, da se je pri Googlu počutila odlično, a se je kljub temu odločila za naskok na vrh Yahooja, saj da gre za eno največjih znamk svetovnega spleta.

Poslovna ženska in mama
Približno tri leta pred kariernim izzivom svojega življenja se je poročila z odvetnikom in investitorjem Zacharyjem Boguejem. Septembra lani pa je rodila hčerko Macallister. Predloge za njeno ime pa je zbirala kar prek družbenih omrežij.