Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

Novi caddy, ki bo sprva na voljo kot tovorni furgon, potniški kombi za prevoz delavcev in v različnih osebnih različicah, so zasnovali na koncernski platformi MQB, ki mu je omogočila uporabo sodobnih tehnologij, ki so v ponudbi Volkswagnove skupine. Med njimi je tudi devetnajst asistenčnih sistemov, med katerimi je šest popolnoma novih. Izpostavljajo sistem za pomoč pri upravljanju vozila travel assist, pomočnika za manevriranje s prikolico trailer assist in side assist za opozarjanjem pred nevarnostmi v mrtvih kotih.

Prehod na novo platformo se kaže tudi v bolj dinamičnih oblikah karoserije s količnikom zračnega upora 0,30, s katerimi naj bi bil še bolj karizmatičen kot kdaj koli doslej. Med njimi so tudi električna bočna drsna vrata in vrata prtljažnika, vstop in zagon brez ključa, panoramska sončna streha s površino 1,4 kvadratnega metra ter LED-žarometi in zadnje luči.

Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

Kokpit je lahko tudi digitalni, skupaj z zaslonom info-zabavnega sistema in sodobnimi nadzornimi enotami pa tvori interaktivno okolje za voznika in sovoznika. Med drugim so rotacijsko stikalo za luči levo od volanskega obroča nadomestili z virtualnimi gumbi. Na voljo je tudi dostop do mobilnih spletnih storitev in funkcij komunikacijskega vmesnika "Volkswagen We".

Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen

Motorji so iz Volkswagnove zadnje evolucijske stopnje in ustrezajo merilom euro 6. Vsi so opremljeni s filtri trdnih delcev, dvolitrskim dizelskim pa so namenili tudi novi sistem za dvojno doziranje tekočine za selektivno katalizo, s katerim so močno zmanjšali izpuste dušikovih oksidov. Turbodizelski motorji bodo segali med močni 55 in 90 kilovatov, 1,5-litrski turbobencinski pa bo razvijal 84 kilovatov.

Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen
Foto: MMC RTV SLO/Volkswagen