Prizorišče prometne nesreče. Foto: MMC RTV SLO

Cesta je trenutno iz smeri Maribora proti Hočam zaprta, obvoz pa je urejen preko Razvanja.

Kot so še pojasnili na Policijski upravi Maribor, policisti opravljajo ogled kraja prometne nesreče, več informacij o dogodku pa bodo posredovali, ko bo ta v celoti končan.

S Prometnoinformacijskega centra so prav tako sporočili, da je regionalna cesta Hoče–Maribor na Tržaški cesti proti Hočam zaprta, zato nastajajo zastoji.

V prometni nesreči umrl motorist

OPOZORILO AGENCIJE ZA VARNOST PROMETA

Motoristična sezona je letos zaradi ugodnih vremenskih razmer daljša. Tudi do konca tedna se obeta toplo, suho in sončno vreme, v sporočilu za javnost opominja agencija za varnost prometa. Takšne razmere na ceste privabijo večje število motoristov, ki želijo pred koncem motoristične sezone ugodne jesenske dni kar najbolje izkoristiti. Za vožnjo motorja so takšni dnevi prijetni, saj niso prevroči. Agencija motoriste posebej opozarja na slabši oprijem pnevmatik zaradi nižje temperature vozišča kot poleti, na odpadlo listje na cesti in na mokro ali spolzko cestišče, kar oprijem in stabilnost še dodatno zmanjšuje ter podaljšuje zavorno razdaljo. Za nesrečo z usodnimi posledicami je namreč dovolj le trenutek nepazljivosti.

Agencija želi motoriste spomniti, da se dan jeseni krajša, vidljivost v mraku pa hitro postane slabša. Vse udeležence v prometu dodatno opozarjajo, da se ura ta konec tedna premika na zimski čas. To pomeni, da bo dan še krajši, vidljivost pa se bo poslabšala še prej. Ker so motoristi zaradi svoje ozke silhuete že tako slabše vidni, jih drugi vozniki hitreje spregledajo ali jim odvzamejo prednost. Motoriste zato pozivajo k uporabi zaščitne opreme, oblačil in čelade v živahnih, odsevnih barvah, vedno naj imajo prižgane luči, da jih bodo drugi vozniki lažje in hitreje opazili. Voznike pa pozivajo, naj pozorno spremljajo promet, tako v vzvratnih kot tudi stranskih ogledalih, predvsem pa naj vsakič preverijo t. i. mrtvi kot.

Agencija dodatno opozarja na previdno vožnjo v skupini motoristov, kjer obstaja povečano tveganje za nastanek prometnih nesreč. Motoristi v skupini namreč lahko odločanje o načinu vožnje "prepustijo" vodilnemu jedru skupine, pri čemer še zdaleč ni nujno, da ima vsak posameznik v skupini enake sposobnosti in spretnosti. Še vedno velja pravilo, da naj najmanj izkušen motorist v skupini vozi tik za prvim, hitrost in način vožnje skupine pa naj bosta prilagojena njemu.