Evropska unija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.9 od 30 glasov Ocenite to novico!
Bančna kartica
Za nekatere kartice pa bodo provizije še naprej možne, med njimi so na primer kartice American Express in Diners Club ter poslovne oz. komercialne kartice. V teh primerih provizija ne bo smela preseči neposrednega stroška, ki ga zaradi sprejetja kartičnega plačila nosi prejemnik plačila. Foto: EPA
Z uveljavitvijo novih pravil naj bi evropski potrošniki leto prihranili več kot 500 milijonov evrov. Foto: EPA

Dodaj v

Bruselj prepovedal provizije pri plačilih s kreditno ali plačilno kartico

V primeru ukradene ali izgubljene kartice bo potrošnik kril samo 50 evrov
13. januar 2018 ob 09:48
Bruselj - MMC RTV SLO, Radio Slovenija, STA

V EU-ju začenja veljati prenovljena direktiva o plačilnih storitvah, v skladu s katero bo med drugim prepovedano zahtevati nadomestila za plačilo s kreditno ali plačilno kartico. Ker Slovenija še ni prenesla pravil v svoj zakon, bodo pri nas začela veljati z zamudo.

Nova pravila naj bi zagotovila, da bodo elektronska plačila cenejša, enostavnejša in varnejša. Kot je za Radio Slovenija poročala Erika Štular, je po podatkih Bruslja na Nizozemskem provizije doslej zaračunavala približno desetina trgovcev, na Irskem celo 14 odstotkov. Provizije so bile običajne predvsem pri letalskih prevoznikih. "Evropski potrošniki bodo z novimi pravili prihranili 550 milijonov evrov na leto," ugotavlja govorec Evropske komisije Alexander Winterstein.

Spremembe pozdravlja tudi evropska potrošniška organizacija Beuc, a opozarja na izjeme. Ponekod prepoved ne bo veljala za plačila s poslovnimi karticami ali z Americanom Express in s PayPalom. Ne glede na to pričakujejo, da bo več kot 95 odstotkov plačil odslej potekalo brez provizij.

Spremembe tudi v primeru ukradene oz. izgubljene kartice
Za potrošnike pomembna novost zadeva tudi odgovornost v primeru zlorabe izgubljene ali ukradene kartice. Doslej je moral pokriti prvih 150 evrov, nezakonito odtegnjenih iz računa pred prijavo kraje, po novem bo kril le prvih 50 evrov. Pri internetnih transakcijah bo ta znesek 0, če banka ni zahtevala preverjanja identitete, še poroča Štularjeva.

Nova pravila prinašajo tudi nekatere druge novosti: tako bo odprt trg novim ponudnikom storitev odreditve plačil in zagotavljanja informacij o računih. Ponudniki storitev odreditve plačil omogočajo plačevanje prek spleta, pri tem pa ne razpolagajo s sredstvi plačnika, ampak jim ta le omogoči spletni dostop do svojega bančnega računa z namenom izvedba plačila. Nova pravila bankam tudi nalagajo, da na zahtevo uporabnika tekmecem omogočijo dostop do finančnih podatkov uporabnika, obenem pa npr. podjetjem za razvoj storitev finančne tehnologije (fintech) prek vmesnikov API ob spoštovanju tehničnih in varnostnih standardov omogočijo hiter in čim bolj nemoten dostop do podatkov in računov.

Pri nas pravila v veljavo z zamudo
V Sloveniji novosti še ne veljajo. Slovenska vlada je za prenos direktive v nacionalno zakonodajo že sprejela predlog zakona o plačilnih storitvah, storitvah izdajanja elektronskega denarja in plačilnih sistemih, ki med drugim v zakonodajo prenaša PSD 2 in med plačilne storitve vključuje obe omenjeni novi obliki storitve, ki se izvajata prek medmrežja. Zakon, ki bo prenesel evropsko direktivo v domač pravni red, je zdaj še v parlamentarnem postopku, potrdili naj bi ga na januarskem zasedanju. Tudi prepoved zaračunavanja provizij za plačevanje s karticami bo v Sloveniji začela veljati dan po objavi zakona v uradnem listu. S sprejemanjem zakonodaje zamujajo tudi v Belgiji, je še poročala dopisnica iz Bruslja.

Evropska komisija je sicer že pripravila tudi regulativne tehnične standarde za zagotavljanje varnosti pri odpiranju dostopa do finančnih podatkov, v skladu s katerimi bodo imele banke in drugi ponudniki plačilnih storitev 18 mesecev časa, da jih uveljavijo v praksi. Rok za uveljavitev nove ureditve je september 2019.

K. T.
Prijavi napako
Komentarji
r5
# 13.01.2018 ob 10:08
Tega ni storil "Bruselj", temveč je direktivo sprejel Svet EU, torej države članice in med njimi tudi Slovenija, in Evropski parlament, torej naši evropski poslanci, na predlog Evropske komisije. Je bil že čas, da se bankam pristriže provizije.
DrKult
# 13.01.2018 ob 10:08
Končno. Bravo EU!
xskip
# 13.01.2018 ob 10:33
in koliko bodo sedaj na Pošti Slovenija podražili vse storitve?
Oni imajo (so imeli) res oderuške provizije...
Sci-fi
# 13.01.2018 ob 10:17
cene se prosto določajo, ni problem dvigniti ceno artikla za znesek provizije ...
Slepi
# 13.01.2018 ob 10:49
Hehe oderuška Pošta Slovenije je itak provizijo na položnice po novem letu dvignila iz 60 centov na 1,05 €. Tak da se lepo zgliha :D
Zgodovinar_666
# 13.01.2018 ob 10:52
Joj RTV kakšen lažen naslov!!!!! Bruselj ni prepovedal provizij!!!! Slednje lepo ostajajo. Samo ne morejo več trgovci neposredno prenesti stroškov na stranke. Recimo da izdelek stane po ceniku 100€ je strošek za potrošnika 100€. Včasih so namreč lahko na ta znesek obračunali tudi strošek provizij. In si na koncu plačal 102 ali 103€.

Bodo pa sedaj dali ceno recimo 110€ in ti bodo še vedno lahko na plačilo z gotovino ponudili 5%. Zgolj kot primer.

V vsakem primeru bodo trgovci Visi, Mastercardu, Dinersu itd. še naprej plačevali provizije. Samo bodo slednje morali trgovci prenesti v cene. To je bilo že sedaj. Kakšna pošta bo morala stvari spremeniti. Za veliko večino zadev bo vse po starem.

Največja novost je to, da bodo sedaj lahko plačilni promet opravljale raznorazne aplikacije t. i. denarnice. Google, Apple wallet itd.
eye1
# 13.01.2018 ob 10:16
Strosek se bo prenesel na koncno ceno. Zdaj bodo to subvencionirali tisti ki placujejo tudi z drugimi sredstvi. In BTW provizijo ne zaracuna banka ampak visa/mastercard/... Trgovci so jo samo prenasali v nekatreih primerih direktno na kupce oz. uporabnike le teh. Zdej bodo pac zaracunali pavsalno vsem, ta strosek se more pokrit in placat na tak ali drugacen nacin.
Neugoden
# 13.01.2018 ob 10:36
eye1 Te moram popraviti. Pogodbo za sprejemanje placil s trgovcem ima banka, ki trgovcu omogoci poslovanje (terminal, online in druge oblike). Seveda je del trgovske provizije strosek sheme (mastercard, visa), a ta znasa ranga 0.05 - 0.10% in skupaj z medbancno provizijo (del ki so odvaja banki, katere kartica je bila uporabljena) predstavlja nek krovni strosek.
Problem vsem tem je zgodovinska predpostavka, da je gotovina brezplacna - upravljanje, zavarovanje, tveganje. Vemo pa, da je to zmota, ki se trgovcem vedno dogaja. Tudi najvecje ekonomije dokazano zgubljajo 1-2% vrednosti na upravljanju gotovine. Gotovina je ugodnejsa zgolj za situacije, ko ni potrebno placati ddv in za boljsi obcutek kontrole, ki pa je ze vprasljiva.

Zelo dvomljivo je tudi, da bo nek trgovec prelil strosek na blago, da se bo poznalo. Pozna se podrazitev ponudnikov elektronskih komunikacij in vsebin konec 2017, kar poglej racun. Vsekakor pa se strinjam, da se lahko uporabi kot razlog. A spet ob predpostavki, da je gotovina cenejsa, kar pa vemo, da ni.

Za moje pojme je bil ze cas, saj tako kot ima trgovec pravico, da posluje zgolj z gotovino, si tudi jaz kot potrosnik zelim imeti pravico, da placujem samo negotovinsko.
slaya
# 13.01.2018 ob 10:20
Zakaj pri nas spet zamujajo in kako bodo davkoplačevalcem povrnili odtegnjen denar, ki ga bodo črpali od nas zaradi njihove počasnosti in nesposobnosti?
Park
# 13.01.2018 ob 14:48
Bruselj prepovedal provizije pri plačilih s kreditno ali plačilno kartico

...ni pa prepovedal podaržiti izdelkov/storitev na ta račun!
elGoyc
# 13.01.2018 ob 13:09
@mataj-finance

Kdo pa plača stroške poslovanja z gotovino? Bankovce oz. kovance je potrebno prešteti, najeti varnostno službo, da jih odpelje v banko itd.
Vsa ta manipulacija ni zastonj in je zagotovo višji strošek kot avtomatsko preknjiženje določenega zneska prek POS terminala.
Sam sem precej tradicionalni zagovornik gotovine in s karticami plačujem le višje zneske ampak gotovina je obsojena na počasen propad. Tako ali tako gre v bistvu za ničvredne liste papirja za katere se vsi strinjamo, da so nekaj vredni. Kot so se poslovili zlatniki, se bo tudi papir...
vladarsvemira
# 13.01.2018 ob 11:25
Pošta Slovenije? Kaj je to? Nisem bil na pošti že 10 let, kaj naj tam počnem :-)
sosman
# 13.01.2018 ob 11:17
Počasi hočejo ukiniti fizični denar in uvesti popolno kontrolo, podkožni čip je nato le še korak stran. Vedno bodo vedeli kje si, kaj si kupil. Če nisi priden in poslušen delavec, pa no money for you!
Gastrbajtr
# 13.01.2018 ob 12:24
Ker Slovenija še ni prenesla pravil v svoj zakon, bodo pri nas začela veljati z zamudo.

Drugega nismo niti pričakovali. Je treba še malo pomolsti državljane.
LosAlamos
# 13.01.2018 ob 12:06
Kot, da bo zaradi tega kaj cenejš.
Bivši uporabnik
# 13.01.2018 ob 11:26
to samo pomeni, da so nas do sedaj nategovali ....
politik kritik
# 13.01.2018 ob 11:04
Ah dajte no. Tako kot so že nekateri zapisali. Provizije zaračunava za kreditne kartice Mastercard, Visa, Discover (Diners) in pa American Express (razen v primeru Karante je to NLB ker je to njihova kreditna kartica). S provizijami naj bi se financiralo praktično brezplačno kreditiranje za kupce, kar pomeni potem višjo porabo za trgovce. Na debetne kartice kot je Maestro in pa Visa Debit take storitve kreditiranja ni, zato so tudi provizije bistveno nižje. Večinoma se pa v Sloveniji po mojih opažanjih plačuje z debetnimi karticami.

Provizijo je sedaj v večini primerov plačal trgovec in že sedaj te provizije prenesel v maržo cene blaga. Tisti, ki so provizijo računali kupcu posebej so imeli pa ponavadi kar lepo enake cene blaga kot tisti, ki so omogočali nakup s kreditno kartico brez provizije. Cajti izpred 20 let, ko si na plačilo z gotovino dobil nekajprocentni popust so že davno mimo, saj je pač znano da je z gotovino tudi kar nekaj dela in za trgovce gotovina nikakor ni zastonj, kot nekateri stalno mislijo (zagotavljanje drobiža, prevoz gotovine na banko in nazaj, varovanje večjih količin gotovine, preverjanje ponarejenih bankovcev, polaganje gotovine na bankah za pravne osebe tudi drago stane, plačljiva menjava bankovcev večjih vrednosti za drobiž itd.). Gotovina je v dosti primerih za pravne osebe (trgovce ipd.) še celo dražja od tiste provizije za kreditne kartice, v primeru debetnih kartic pa je plačilo za trgovce skoraj vedno cenejše od gotovine.

Skratka zelo uporabna zadeva s strani EU. Me pa skrbijo naši zakonodajalci, ki ponavadi z implementacijami čakajo do zadnjega trenutka. Tu bo najbolj verjetno lobirala za tako stvar, kar državna pošta.

Kakorkoli pa, če bi kateri izmed izdajateljev kartic slučajno postal predrag imamo v ozadju danes kar nekaj kriptovalut, ki samo čakajo na tako napako. Zanimivo bo tudi kako se bosta obnašala izdajatelja Discover (Diners Club) in pa American Express. Bosta trgovcem zabičala prepoved zaračunavanja provizije, ali pa tega ne bosta storila in bosta kar hitro izrinjena iz trga, kolikor ga v primerjavi z Mastercardom in Viso sploh še imata....
PartyTime
# 13.01.2018 ob 17:08
Tolk k bo slo zdej provizij stran, se bido podrazile zadeve v trgovinah...
Krimsky
# 13.01.2018 ob 12:06
Islam prepoveduje kakršnokoli 'delanje denarja z denarjem' …
~
… a v krščanskih državah, … bi pa še vedno delali … denar z denarjem.

Zagata je seveda apokaliptična … smemo ali ne smemo … bi se vprašal Hamlet?

Ob vprašanju se kajpak razcepimo na dva pola, … nič nenavadnega, … pravzaprav običajno:
Smemo, ker to prispeva k BDP, in … tra-la-la …

Druga opcija: ne smemo, ker je to v osnovi zgrešeno!

Za katero opcijo navijate?
Naj uganem?
Saj sploh ni težko … moja brada počasi postaja že siva … navijate za prvo opcijo!
Olorin
# 13.01.2018 ob 12:05
Hihihi, cestitke @AMFIBIJA, dober point.
a.orhidejca
# 13.01.2018 ob 11:51
Folk pa vedno več bančne kartice, jao jao jao....pa ste vi normalni?
Uporabljajte denar, bankovce.
eye1
# 13.01.2018 ob 10:17
Ce nekdo magicno napise par stavkov na polo papirja realnost tega sveta ne izgine. Bitokrati res sektasko verjamejo v moc svincnika.
Miham
# 13.01.2018 ob 10:02
se Schengensko mejo naj varujejo pa bo EU spet dobra stvar

denar je zgolj sredstvo

ni vredno izpodrivanja, izumrtja in zamenjave!!!
amigo
# 17.01.2018 ob 13:59
Kaj je cilj globalistov, ki so resnični šefi EU?
Odprava gotovine.
Zakaj bi naj odpravili gotovino?
Elektronski denar omogoča popolno kontrolo populacije. Elita bo lahko kontrolirala kaj kdo kupuje, kje se giblje itd. Neposlušnim bodo lahko brez problemov ukinili dobroimetje in jih izpostavili težko rešljivim problemom. Hitler bi od navdušenja kar zavriskal.
Kako se imenujejo ljudje, ki verjamejo, v gornjo razlago.
Teoretiki zarote.
nikhrast
# 16.01.2018 ob 16:18
Debitne karte ne uporabljam, saj moreš vedno gledati da imaš dovolj denarja na tistem bančnem računu.
Kreditna karta te nič ne stane, večja ugodnost, mesečna limiteta je lahko kar velika, banka ti jo še dviguje, samo pametno je plačati vse na koncu meseca. Banke pa zaslužijo ogromno samo od tistih ki vse ne plačajo ne koncu meseca. Obresti od 18 do 25%, oderuško.
Kakšno provizijo pa plačuje trgovec in gostinec me pa ne briga. Napitnine po restavracijah pa tudi v luft, zdaj lahko že pritisneš na gumb za 30%.
izo
# 15.01.2018 ob 23:55
nikhrat, sicer sem bolj mislil na plačilne, net toliko kreditne kartice, ampak tudi za njih velja v večini primerov, kar sem napisal. provizija pobira banka, da lahko ti srečnež plačaš z kartico in da to cola ttrgovec. ampak kto vedno, udri po malem človeku, ker tako bajne denarje služi (najbolj jasno prizadenejo takšne zadeva male trgovce).
in kto vedno, zakon za ameriko v evropi ne velja (pa še kje)..
nikhrast
# 15.01.2018 ob 17:00
Problem niso provizije, problem so visoke obresti če ne plalaš vse na koncu meseca, obrestti tudi nad 20%.
cairns
# 14.01.2018 ob 21:54
Pri nas pravila v veljavo z zamudo

Kaj se ni zadnjič Cmerar hvalil kako je njegova vlada uspešna ?
nikhrast
# 14.01.2018 ob 16:11
Ne vem o kakšnih provozijah govorite, plačam s kreditno karto ceno ki je nakazana na artiklu, na koncu meseca pa plačam banki isto vsoto, navadno kreditno karto pa tako dobim brezplačno.

Vem pa da ponekod leta nazaj nekateri trgovci, gostinci... niso sprejeli Amex, pritoževali so se da jim banke zaračunajo previsoko provizijo.
galoper
# 13.01.2018 ob 17:33
Podobno vest smo brali pred dnevi.
samogledam
# 13.01.2018 ob 16:26
za primer naj povem zgolj to resnico: komintent Šparkasse D, bo recimo za dvig denarja v banki Šparkasse v Si plačal provizijo, enako v vseh državah v poslovalnicah Šparkasse...ker ima vsaka država samo ime banke skupen, poslovanje pač ne, sploh niso povezani med seboj.
Roky89
# 13.01.2018 ob 13:45
Nehite s tem Brusljem... EU je skupnost držav, ni centralna oblast ala Beograd.
mataj-finance
# 13.01.2018 ob 12:33
Vojna proti gotovini.

EU je s tem stroške provizij na plačila s karticami prevalila na vse kupce, tudi na tiste, ki plačujejo z gotovino.

Možna rešitev: Popusti na plačevanje z gotovino.
Neugoden
# 13.01.2018 ob 12:27
Pri denarju in placevanju je se vedno kljucna polemika med varnostjo in kontrolo. To se sedaj vidi tudi v kripto svetu. Ce eliminiramo necedne posle, ki delajo tudi novim tehnologijam veliko skodo.
Vsakdo bi imel rad pravico anonimnosti, a izziv anonimnosti je v tem, ce gre kaj narobe, so tvoja sredstva v veliki vecini izgubljena. Na drugi strani je velika prednost tvoje identifikacije v tem, da so sredstva pisana pod tvoje ime in varnejsa. V digitalni druzbi je ta povezava se toliko bolj pomemba, ker je izguba dostopa do e-denarnice lahko hipna.

Ta polemika bo ostajala tudi v prihodnje in je odlocitev posameznika, po kateri strani bo hodil, ker obojega enostavno ne mores dobiti.
slovenkaaaa
# 13.01.2018 ob 11:38
Je bil že čas, da se bankam pristriže provizije.

r5, kje piše, da gre za banke? Gre za to, da greš v trgovino s pisalnimi mizami, pa imajo na steni napis, da če plačaš s kartico, je cena 5% višja... ali da če plačaš z gotovino, je cena 5% nižja. To odslej ne bo več dovoljeno.

Takrat, ko njim paše, zamujajo.

Zakaj bi pa to pasalo ministrstvom?
nvk
# 13.01.2018 ob 11:24
Zdej v SI imamo ze drug in novejsi problem. Lani konec leta so SI banke uvedle provozije za placevanje s karticami v tuji valuti. Tu ti udarijo 1.5%, ce je placilo izvedeno v drugi valuti, ki ni EUR. To se kar lepo pozna. Ampak seveda je resitev presedlati pac na drugi banko v Nemciji, vzeti njihovo kreditno oz. debetno, za katero se ve, da teh provizij nima in se marsikaj je ceneje oz. zastonj in opravljati vecinoma bancnega prometa preko nje. Navajal je ne bom, katera je, ampak mislim, da ne bo problem najti.

To v tujini ni neka novost, provizija se pa razlikuje od banke do banke. Sam sem imel predplačniško Visa kartico od Banke Koper pri kateri so uvedli provizijo na tuje valute (to so sicer imeli že prej tudi na American Express), pa sem jo vzel od NKBM, ki tega nima. Pravtako MasterCard od Delavske Hranilnice nima te provizije. Meni gre kvečjemu v nos, da imam sedaj skorajda neuporabno kartico s provizijo.

Hehe oderuška Pošta Slovenije je itak provizijo na položnice po novem letu dvignila iz 60 centov na 1,05 €. Tak da se lepo zgliha :D

Kje je problem? Delavska Hranilnica računa 25 centov preko spletne banke, če imaš pa veliko položnic, pa vzameš paketni račun pri NKBM za 5 eurov na mesec, BKS ima tudi že nekaj takega nekaj časa, da plačaš višji strošek za mesečno vodenje računa ampak nič za posamezne položnice. Pa še na spletni banki si naštimaš e-račun, nič več položnic v kaslc, pa ni ti treba ročno vnašat sklicev in samo poklikaš (ali pa maš trajnik, ampak mi niso kul zaradi načina preklica).
politik kritik
# 13.01.2018 ob 11:16
Delavska hranilnica računa za plačilo položnice prek njihove spletne banke 0,25 €. Če pa hočte luksuz da vam številke nekdo drug prepiše, pa da nase prenese še tveganje, da se zmoti, ja potem se pa to plača, tako kot za vsak luksuz. Vedno je tako bilo in vedno bo.
presenečen
# 13.01.2018 ob 10:47
Hmm.. Več ljudi bo plačevalo s kartico, več ljudi bo imel sistem pod nadzorom, kje kupujejo, kaj kupujejo, s kom se družijo, koga podpirajo..

Nekateri časopise kupujejo zgolj z gotovino, da jih sistem ne prepozna s kom simpatizirajo.

Verjetno gre vse v tej smeri, zajezit zlikovce pa tudi imeti pod nadzorom določene skupine.
infidel
# 13.01.2018 ob 10:44
Hja to je ze Ok, ceprav, kot navajajo je bilo teh provizij zaracunanih zgolj samo od 10 do 15% pri razclinih trgovcih in placilu dolocenenih storitev. Zdej v SI imamo ze drug in novejsi problem. Lani konec leta so SI banke uvedle provozije za placevanje s karticami v tuji valuti. Tu ti udarijo 1.5%, ce je placilo izvedeno v drugi valuti, ki ni EUR. To se kar lepo pozna. Ampak seveda je resitev presedlati pac na drugi banko v Nemciji, vzeti njihovo kreditno oz. debetno, za katero se ve, da teh provizij nima in se marsikaj je ceneje oz. zastonj in opravljati vecinoma bancnega prometa preko nje. Navajal je ne bom, katera je, ampak mislim, da ne bo problem najti. lp.
izo
# 14.01.2018 ob 00:20
Bruselj prepovedal provizije pri plačilih s kreditno ali plačilno kartico

a se lahko dokončno zmenimo:

provizije pobirajo banke, zato si morajo trgovci iz lastnega žepa trgat dnar, če hočete imeti iste cene kot z gotovino ipd. pri nekaterih artiklih to znese ker lep delež končne cene in če se zadeva prodaja na veliko, je problem tu.
torej lajajte na banke.

Ponekod prepoved ne bo veljala za plačila s poslovnimi karticami ali z Americanom Express in s PayPalom.

ponavljam:
zakaj? za njih zakoni ne veljajo? spet več ali manj pri retoriki..
AMFIBIJA
# 13.01.2018 ob 11:48
Miloš C. Opornik

DVE ŽILI

Zlata žila krčno strogo vpraša:
»Kakšna zdi se tebi ta opora,
mar ni tole prava že pokora,
kdo naj lumparije te prenaša?

Krčna odgovarja ji spravljivo:
»Krčenje je sredstev vendar nuja,
z naročili se zato zamuja,
da ne bo preveč vse zapravljivo.«

Zlata se v krohotu krčni smeje:
»O opornicah verjetno sanjaš
in za publiko teater zganjaš,
da vse skupaj dobro se ogreje?

Ne verjamem tebi, krčna žila,
da drugačna si od mene, zlate,
zlezla bi le rada iz zagate
in z izgovori bi se izvila.

Je vse skupaj čista parodija,
le priznaj in se ne sprenevedaj,
razlog je v ozadju in ne spredaj,
imenuje pa se provizija.«
me4uall
# 13.01.2018 ob 16:45
V Sloveniji je ogromno pameti. Veliko zelo, zelo sposobnih in inteligentnih ljudi je v tej deželi.

Očitno pa se pri komentarjih, pod novicami, najraje izraža tista druga "sorta".

Ojoj, kakšne neumnosti in trivialnosti se zapisujejo vsak dan pod članki. Od ljudi, ki mislijo da veliko vedo in morajo to (nonsens) deliti z javnostjo.
bp74
# 13.01.2018 ob 11:09
@slepi, meni je 1,05 € po položnici smešna cena za to, da bi moral zgubljat čas z nekom in namesto njega plačevat položnico, sorry
dude
# 13.01.2018 ob 11:48
Kreditna je itak izumirajoci dinozaver, samo da vecina ljudi ni na tekocem z moderno tehnologijo. Kriptovalute resujejo ta problem, ker je "provizija" transparentna in odvisna od "zasedenosti" omrezja v tistem trenutku.
LjudjeSoOvce
# 13.01.2018 ob 10:08
"Doslej je moral pokriti prvih 150 evrov, nezakonito odtegnjenih iz računa pred prijavo kraje, po novem bo kril le prvih 50 evrov."

Zdi se mi, da tega ukrepa niso najbolj premislili. Sicer všečen, ampak tako zelo smrdi po potencialnih zlorabah, da bo verjetno zelo hitro spremenjen ali pa kar umaknjen.
Kazalo