Foto: Luka Esenko/IQbator

S projektom The Slovenia Wonders, ki se financira tudi iz evropskih skladov, se ukvarja podjetje IQbator. Odgovorni pri projektu je Niko Slavnić, ki poudarja, da so "pod blagovno znamko The Slovenia (Wonders) želeli povezati najboljše iz Slovenije, tako skozi medije kot predvsem v tem primeru tudi skozi čutila. Slogan I Feel Slovenia omogoča ravno to, da začutimo Slovenijo mnogo bolje. Omogoča pa tudi, da s pomočjo projekta The Slovenia Wonders vsak turist začuti Slovenijo z vsemi čutili v manj kot eni uri."

In kaj to pravzaprav pomeni? Vsebino bodo najprej povezali, ne samo skozi tisk in vizualni del, ampak tudi s čutili. Vse pogosteje v Sloveniji lahko po Slavnićevih besedah srečamo turista, predvsem tujega, ki zelo potrebuje informacije. Da je turistom slogan I Feel sLOVEnia všeč, ni dvoma, se pa sprašujejo, kako jo lahko bolje začutijo.

Že sama besedna zveza The Slovenia Wonders je neposredna aplikacija na čudesa. Niko Slavnić ob tem pojasni, da je "ključno seveda celotno doživetje prek vseh čutil. Kako doživeti in preizkusiti Slovenijo v enem paketu. Gre za to, da je Slovenija dvourna destinacija, kar pomeni, da si lahko na katerem koli koncu Slovenije v dveh urah, in to želijo združiti na enem mestu, kjer bi lahko na kratko začutil, izkusil oziroma obiskal Slovenijo."

Pripravljene bodo štiri potujoče regijske predstavitve, tako kot je Slovenija razdeljena na Alpe, Panonijo, Mediteran, Kras ter Ljubljano in osrednjo Slovenijo. Obiskovalcem bo omogočeno na enem mestu začutiti, okusiti, poslušati, vohati, dotikati in videti. Slavnić pravi, da so z "občinami, kot so Bled, Piran, Ljubljana, Maribor, Celje, Kranj, dogovor o sodelovanju podpisali že leta 2017 in želijo v bistvu predstavitev postaviti na točkah, kjer bo to možno, se pravi na nekem notranjem prostoru." Predstavitveni prostor se bo selil po krajih oziroma občinah, ki sodelujejo.

Zasnove za projekt The Slovenia Wonders so bile že leta 2016, leto pozneje pa so, kot pravi Slavnić, "projekt dorekli s partnerji. Vsebine soustvarjajo tudi tujci v Sloveniji, kako oni vidijo in čutijo Slovenijo. Lani smo dobili nov zagon z novimi sredstvi. Letos bo možno ta projekt izkusiti v vsaj treh regijah, na začetku prihodnjega leta tudi v četrtem. Tudi na sejmu Alpe-Adria se bodo predstavili."

Vsekakor je projekt The Slovenia Wonders priložnost, da se sto najboljših destinacij predstavi na ta način, skozi vsa čutila. Po Slavnićevem mnenju je dejstvo, da je Ljubljana večkrat prehodna destinacija, zato je pomembno turiste ozavestiti, da ni treba razmišljati samo o Bledu kot naslednji postaji, ampak da je zanimivo tudi na Ptuju, v Velenju, Mariboru in drugih manjših krajih. Gre zato, kot še pove Slavnić, "da bi ljudje razumeli, da The Slovenia Wonders ni samo prospekt oziroma karta Slovenije, temveč je pripomoček, s katerim lahko dobiš idejo, katero točko v Sloveniji še obiskati."

Projekt se financira tudi iz evropskih skladov in je ovrednoten na nekaj manj kot 180 tisoč evrov. Gre za sofinanciranje s strani ITP oziroma Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Slogan I Feel sLOVEnia pove veliko, za vse drugo po moramo poskrbeti tudi državljani in državljanke Slovenije ob vsakem stiku s turisti, tako domačimi kot tujimi.