Najbolj zaupanja vredne osebnosti v Sloveniji so poslovnež Ivo Boscarol, ki to priznanje prejema že od samega začetka, TV-voditeljica Erika Žnidaršič, radijski voditelj Denis Avdić, ki je priznanje prejel šesto leto zapovrstjo, športnik Primož Roglič in glasbenik Vlado Kreslin, ki je to priznanje dobil tretjič, so sporočili iz uredništva revije Readers's Digest Slovenija, kjer so najbolj zaupanja vredne znamke razglasili že 15. leto zapored.

Gasilci so najbolj zaupanja vredni, meni največ anketiranih v reprezentativnem vzorcu 1000 ljudi. Foto: PGD Celje - Gaberje/Nejc Fludernik/Franci Brglez
Gasilci so najbolj zaupanja vredni, meni največ anketiranih v reprezentativnem vzorcu 1000 ljudi. Foto: PGD Celje - Gaberje/Nejc Fludernik/Franci Brglez

Med dobrodelnimi organizacijami se je najvišje zavihtel projekt Botrstvo, med poklici pa največ zaupanja še vedno uživajo gasilci. Med strokovnjaki na področju boja proti epidemiji covida-19 je prvo mesto zasedel predstojnik centra za nalezljive bolezni pri Nacionalnem inštitutu za javno zdravje Mario Fafangel.

Najbolj zaupanja vredne blagovne znamke v Sloveniji so 1001 cvet, Alpina, Alpsko mleko, Barcaffe, Bosch, Delavska hranilnica, Delo, Večer, Fructal, Gen-I, Gorenjka, Jelovica, Ježek, Jupol Jub, Laško, Lekadol, Meblo jogi, Medex, Nivea, Odmevi, OMV, Pekarna Pečjak, Radenska, Relax, Rogla, Spar, TV Slovenija, Val 202, Telekom Slovenije, Terme Olimia, Volvo in Zavarovalnica Triglav.

Med zaupanja vrednimi znamkami sta tudi TV Slovenija in Val 202. Foto: MMC RTV SLO
Med zaupanja vrednimi znamkami sta tudi TV Slovenija in Val 202. Foto: MMC RTV SLO

Kot so zapisali, je bilo leto 2020 zelo specifično, razmere so se odrazile tudi v zaupanju potrošnikov. Tako so pri blagovnih znamkah medijev, informativnih oddajah in voditeljih zaznali nižjo stopnjo zaupanja, kar je lahko posledica drugačnega stanja v družbi. Po drugi strani pa se je povečala stopnja zaupanja v banke, zavarovalnice, znamke protibolečinskih tablet, kruha in pekovskih izdelkov ter tudi zaupanje v podjetnike in športnike.

"V raziskavi so prebivalci Slovenije za 32 kategorij ocenjevali stopnjo zaupanja za vse navedene blagovne znamke in ocenili, v kolikšni meri zaupajo določeni blagovni znamki na lestvici od 0 do 10. Pri tem so zaradi rotacije tako kategorij kot znamk imele vse enake izhodiščne možnosti. Kategorije se med seboj razlikujejo, tako imamo v naboru izdelke široke potrošnje, izdelke, ki jih ne kupujemo vsak dan, ter različne storitve in medije," je pojasnila izvršna direktorica Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana Irena Setinšek.

Zmagovalci raziskave Trusted Brand 2021 bodo nagrajeni s posebnim priznanjem – plaketo na prireditvi, ki bo septembra v Ljubljani.