Foto: TV Slovenija/posnetek zaslona
Foto: TV Slovenija/posnetek zaslona

Revoz sicer spada med podjetja, ki najbolj občutijo težave pri oskrbi z elektronskimi deli za vozila. Zato so spomladi zmanjšali število zaposlenih za 350.

Ob dveh popoldne se v Revozu konča delovnik – za vseh 1500 delavcev, ki so ohranili zaposlitev. Tako je, ker od marca delajo le še v eni izmeni. Do konca leta bodo sestavili 75.000 vozil modelov twingo, električni twingo in clio. Proizvajali naj bi jih še prihodnje leto, kaj bo po izteku proizvodnje teh modelov? Odločitev še ni sprejeta.

Bo pa Revoz, kot so še zapisali v sporočilu za javnost, v prihodnosti spadal v skupino petih tovarn, ki bodo razvijale termična in hibridna vozila znamk Renault in Dacia. Proizvodnja električnih vozil ni omenjena, niti časovnica in drugi načrti.

V regijski gospodarski zbornici ugibajo, da negotovosti še ni konec. "Na zbornici budno spremljamo dogajanje v Revozu, želimo si, da se čim prej pojavi pozitivna informacija, da je Revoz tudi za naslednje obdobje, ne samo sedmih let, ampak bistveno dlje, ena od ključnih lokacij koncerna Renault," je izjavil direktor Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine Tomaž Kordiš.

Delavski odkup delnic

Nova pa je informacija, potrdil jo je tudi Revozov sindikalist, da francoski lastnik ponuja delavcem odkup delnic, vsak naj bi jih kupil najmanj šest. Na tak način bi postopoma 10-odstotni lastniki tovarne postali zaposleni.

Sicer pa so bili Revozovi delavci zaradi težav z oskrbo elektronskih delov, ki jih vgrajujejo v vozila, letos doma več kot 40 dni.