Pop v najbolj sugestivni in subverzivni obliki, ki - ob tem velja opozorilo mladostnikom, da ga je dobro poslušati pod nadzorom starejših - predstavlja gospodično Banks v fini so(u)listični podobi Foto:
Pop v najbolj sugestivni in subverzivni obliki, ki - ob tem velja opozorilo mladostnikom, da ga je dobro poslušati pod nadzorom starejših - predstavlja gospodično Banks v fini so(u)listični podobi Foto:
Album Broke With Expensive Taste

Vsaka izjava, kot je "bil je že čas", zgreši bistvo osnovnega podatka ali dejavnika, če želite. Gospodična Azealia Banks prihaja iz Harlema, kjer vsaka pot do glasbenega sozvezdja, v časovnem razmerju, šteje za sila relativno stvar. Prav tako reči ali napisati "končno" bi bilo nehvaležno. V svoji končnici se to "končno" bere ali sliši, kot da bi na nespodbuden način preigravali besedo "konec". Ker je to prvenec gospodične Banks, bi ji s tem hote ali nehote napovedovali usodo tistih milijonov glasbenic, glasbenikov, skupin, ki so le enkrat samkrat okusili slast velike plošče. Albuma!

Pred slabimi tremi leti takšnih razpletov dvajsetletni Azealii Banks nihče ni napovedoval. Čeprav se je zdelo, potem ko so jo na BBC-ju uvrstili na prestižen seznam (BBC Sound Of 2012) tistih novih, svežih, prihajajočih glasbenih imen, ki bodo zaznamovala prihodnja glasbena leta, da jo bo njen ultimativni singel 212 prerasel v vsem mogočem glasbeno-medijsko-življenjskem obsegu. Da bi se izognila desetinam milijonov ogledov zadnjega videospota na priljubljenem spletnem ponudniku, ki so s svojo pospešeno rastjo kazali vse karakteristike enosezonske megauspešnice, se je gospodična Banks tu in tam oglašala z napovedjo svojega prvega albuma. Ko so občasno njene napovedi zbledele in pojenjale, je ta lansirala naslednji singel. Vmes so se (z)vrstili tudi nastopi - na malih, srednje malih, srednje velikih in velikih koncertnih odrih. In tako kar nekaj let. Kot da bi Azealia svojo glasbeno izobrazbo in afirmativno preobrazbo prebrisano raztegnila do … onemoglosti. Vseh - tako sodelavcev kot tudi milijonov privržencev. Vse do na pred kratkim in naposled objavljenem albumu Broke With Expensive Taste. Ta ne cementira njene dosedanje glasbene kariere niti ni le zbirka že slišanih singlov. Je pa tudi daleč od tega, da je to edino in njeno zadnje diskografsko dejanje.

Pop v najbolj sugestivni in subverzivni obliki, ki - ob tem velja opozorilo mladostnikom, da ga je dobro poslušati pod nadzorom starejših - predstavlja gospodično Banks v fini so(u)listični podobi. Pravzaprav več podob sodobnoizrazne popgodbe, ki se ne glede na progresivnost zvokov in aranžmajev - ki krasijo danes neštete žanre in označbe - sliši ali bere kot glasbeno delo, spoštljivo do preteklosti, a spogledljivo z bližnjo prihodnostjo. To bi si upal že zdaj napovedati. Prihodnje leto v tem predprazničnem času pričakujte nov album gospodične Banks.