Squid Game, grozljivka iz žanra battle royale (ime je dobil po istoimenskem japonskem filmu iz leta 2000), se je v kolektivno zavest zasidral tako rekoč takoj po premieri sredi septembra lani. Foto: EPA
Squid Game, grozljivka iz žanra battle royale (ime je dobil po istoimenskem japonskem filmu iz leta 2000), se je v kolektivno zavest zasidral tako rekoč takoj po premieri sredi septembra lani. Foto: EPA
Sorodna novica Squid Game: kako visoka je cena preživetja v kapitalizmu?

Hvang Dong Hjuk, veteran južnokorejske zabavne industrije, je idejo za serijo Squid Game deloma črpal iz lastne finančne stiske v mlajših letih (zamislil si je "kviz" Squid Game, v katerega se pustijo potegniti predvsem ljudje, ki so se finančno znašli do vratu v dolgovih).

Zdaj pa Hvang po poročilih filmskega bloga Deadline razvija serijo z naslovom The Best Show On The Planet (Najboljši šov na svetu). Podrobnosti o vsebini še niso znane, je pa to menda "satira, ki jo je navdihnil avtorjev nenadni svetovni uspeh".

Hwang ima trenutno v ognju več želez: hkrati se ukvarja s kar tremi projekti; eden od njih je film Killing Old People Club, ki bo baje ekranizacija enega od del velikega Umberta Eca. Pri vsem tem seveda ne gre pozabiti na drugo sezono serije Squid Game, ki sicer uradno še ni dobila zelene luči od Netflixa (v luči trenutnih odpuščanj pri Netflixu je to zaskrb vzbujajoče, vseeno pa si je težko predstavljati, da bi ukinili eno najbolj gledanih serij v njihovem katalogu.)

Po poročanju Deadlina Hwang upa, da bi druga sezona lahko na spored prišla okrog noči čarovnic leta 2024. Avtor pravi, da se v drugi sezoni definitivno vrača lik Gi Hun, torej "Igralec 456"), pa tudi zamaskirani "Front Man", ki nadzira izvajanje igre; razkritje njegove identitete je bila pomembna točka s konca prve sezone. "Zaradi uspeha prve sezone sem pod ogromnim pritiskom; mučijo me nočne more, da druga sezona sezona ne bo tako dobro sprejeta," je bil iskren Hvang.

Squid Game je bila verjetno ena najviralnejših serij pandemičnega leta 2021: hitreje kot katera koli Netflixova serija pred njo je dosegla 100 milijonov gospodinjstev; na vrhuncu gledanosti je bila na prvem mestu priljubljenosti v 94 državah.