Demi Moore je bila v 90. letih preteklega stoletja ena najbolje plačanih igralk v Hollywoodu. Igrala je v uspešnicah, kot so bile St. Elmo's Fire, Duh, Zadnji dobri možje, Nespodobno povabilo in G. I. Jane. Foto: IMDb
Demi Moore je bila v 90. letih preteklega stoletja ena najbolje plačanih igralk v Hollywoodu. Igrala je v uspešnicah, kot so bile St. Elmo's Fire, Duh, Zadnji dobri možje, Nespodobno povabilo in G. I. Jane. Foto: IMDb

Serija, ustvarjena po literarni predlogi kultnega romana, v angleškem izvirniku naslovljenega Brave New World, bo predvajana na platformi za spletno pretakanje Peacock. Razvijali so jo več kot pet let, v tem času je zamenjala več mogočih producentov, scenaristov in drugih umetniških vodij. Nazadnje jo je ustvaril David Wiener.

Britanski pisatelj, pesnik, scenarist, kritik in filozof Aldous Huxley je svoje delo označil kot roman o prihodnosti, dogajanje pa postavlja 632 let po Fordovem zagonu tekočega traka (1908). Foto: IMDb
Britanski pisatelj, pesnik, scenarist, kritik in filozof Aldous Huxley je svoje delo označil kot roman o prihodnosti, dogajanje pa postavlja 632 let po Fordovem zagonu tekočega traka (1908). Foto: IMDb

"Huxley je očitno predvideval veliko tega, kaj bomo storili s tehnologijo, toda ena stvar, ki je verjetno ni mogel predvideti, je, kako daleč bomo šli v smislu informacijske revolucije in družbenih medijev, in te stvari so videti kot zelo naravno podaljševanje natanko tistega, na kar nas je Huxley opozoril," opisuje ustvarjalec serije Wiener za publikacijo Deadline.

Like med drugim upodabljajo Demi Moore, Alden Ehrenreich, znan iz filma Solo: Zgodba Vojne zvezd, Harry Lloyd, znan iz Igre prestolov in Jessica Brown Findlay iz serije Downton Abbey.

Še nikdar nujneje upreti pogled, ko je neprijetno
Številne teme v knjigi so še danes pereče, a se s pogledom na epidemijo covida-19 in proteste s sloganom Temnopolta življenja štejejo nekatere od njih zdijo celo bolj aktualne, kot je bilo prvotno načrtovano. "Huxleyjev največji strah je bil, da bomo postali tako spolno stimulirani in farmakološko omrtvičeni in raztreseni, da ne bi gledali vase, ker bi nam bilo neprijetno in ne bi gledali zunaj sebe v smislu hierarhije in sistemov ter zgodovine na način, ki je neprijeten, in mislim, da smo očitno na točki, ko je ljudem to postalo nujno. Pravzaprav nikoli ni bilo še nujneje," pravi Wiener.

Konec prve sezone je drugačen, kot je v knjigi, razkrivajo na Deadline, kar tudi ekipi omogoča, da začrta več mogočih sezon. "Na koncu [prve] sezone puščamo veliko zanimivih vprašanj in odprtih vrat. Mislim, da bo zabavno stopati skozi njih," še dodaja Wiener.