Angleški igralec Daniel Craig je vlogo Bonda prevzel leta 2006 v Casino Royale. Nastopil bo tudi v 23. delu zgodbe o tajnem agentu, ki jo bo mogoče v kinematografih videti prihodnje leto. Foto: EPA
Angleški igralec Daniel Craig je vlogo Bonda prevzel leta 2006 v Casino Royale. Nastopil bo tudi v 23. delu zgodbe o tajnem agentu, ki jo bo mogoče v kinematografih videti prihodnje leto. Foto: EPA
Pom Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold
Režiser Morgan Spurlock se je oglaševanja v filmski industriji lotil v svojem letošnjem dokumentarcu Greatest Movie Ever Sold.

Po poročanju The Huffington Posta bo distributer Sony poslal ponudbe za oglaševanje v filmu na kopico naslovov, med drugim tudi kitajskim tehnološkim gigantom. Če jim uspe na tak način zbrati 45 milijonov dolarjev, bodo precej presegli dozdajšnji rekord 20 milijonov dolarjev, kolikor so Lexus, Bulgari in American Express odšteli za pojavljanje njihovih izdelkov in blagovnih znamk v filmu Posebno poročilo režiserja Stevena Spielberga.

Bo zaradi zaslužka trpela kakovost?
Pravzaprav pojavljanje blagovnih znamk v filmih o agentu njenega veličanstva Bondu ni nič novega. Dolga leta se je naokoli vozil v avtomobilih znamke Aston Martin, pozneje pa presedlal na bmw. Tudi njegovo sproščeno srkanje koktajla martini je verjetno imelo več kot zgolj majhen vpliv na prodajo italijanskega vermuta znamke martini, ki se uporablja pri pripravi koktajla, s katerim si delita ime.

Elegantni Bond je znan tudi po svojem izbranem okusu za luksuzne ure, obleke in druge predmete, kar omogoča veliko priložnosti za bolj ali manj prikrito oglaševanje. V "bondijadi" Umri kdaj drugič iz leta 2002 je svoje izdelke oglaševalo devet podjetij, leta 2006 pa so v filmu Casino Royale zmanjšali število na zgolj šest oglaševalcev, ki so morali zato plačati več. Zaradi poseganja po novem rekordnem prihodku od oglaševanja številne oboževalce Bonda skrbi, da bo želja po zaslužku začela vplivati na kakovost filma.

Počakati bo treba na 9. november 2012
O oglaševanju in umeščanju izdelkov v filmski industriji govori tudi novi humorni dokumentarec režiserja Morgana Spurlocka Pom Wonderful Presents: The Greatest Movie Ever Sold. Spurlock je zaslovel s filmom Super veliki jaz (Super Size Me), v katerem se je lotil problematike hitre prehrane in debelosti Američanov.

Najnovejši del serije o Jamesu Bondu, ki je trenutno znan zgolj po delovnem naslovu Bond 23, naj bi izšel 9. novembra prihodnje leto. V filmu bo v vlogi znanega tajnega agenta znova nastopil Daniel Craig, režiral pa ga bo Sam Mendes. Triindvajseti film, katerega snemanje so zaradi finančnih težav celo leto 2010 odlagali, bo tudi del proslavljanja petdesetletnice Bondove franšize. Dr. No, prvi film z agentom 007, je namreč izšel leta 1962.