Rdeča kapica se spotika po gozdu v petkah, volk se zastrupi z jabolkom, Pepelka dobi zrcalo, Sneguljčica pa se namesto v krsti znajde v košari. V deželi vlada kaos, za vsem tem pa stoji zlobna mačeha. Unpacked Nike Lemut in Ines Ozimek. Foto:
Rdeča kapica se spotika po gozdu v petkah, volk se zastrupi z jabolkom, Pepelka dobi zrcalo, Sneguljčica pa se namesto v krsti znajde v košari. V deželi vlada kaos, za vsem tem pa stoji zlobna mačeha. Unpacked Nike Lemut in Ines Ozimek. Foto:
Urška se seli v stanovanje, v katerem je v otroštvu živela z babico. Njeno občutenje preteklosti je podano skozi lirične posnetke prostorov, ki govorijo sami zase. Apartment no. 4 Simone Jerala, Daphne van den Blink in Ruije Esperança.
Radijska oddaja Viza za budućnost je na valovih ljubljanskega Radia Študent spremljala migrantske delavce iz sosednjih držav, jim skušala ponuditi varen način komunikacije s širšim občinstvom in tako sprožiti spremembe na bolje v sicer neznosnem položaju delavcev v gradbenem sektorju. Od delavca do aktivista Anje Kuhar je dokument časa, ki ponuja vpogled v nastanek in razvoj oddaje.
Pisatelj sedi v svoji zanikrni kuhinji in bolšči predse. Videti je obupan in žalosten. V misli mu vdirajo spomini preteklih mesecev. Nenadoma se odloči, da bo dogodke, ki mu kalijo mir, prenesel na papir. Pripovedovati začne o noči, ko je po naključju spoznal nenavadno žensko. Zgodba se zaplete v nenavadni norosti in konča s strelom iz pištole. Fuck machine Žive Petrič.

Letos se bo K3 osredotočil na slovenski kratkometražni film, saj bo poleg K3 lokalnega tekmovalnega programa v četrtek, 27. junija, v Slovenski kinoteki občinstvu predstavil tudi retrospektivo priznanega slikarja, ilustratorja ter filmskega ustvarjalca Toneta Račkija.
O primerjavah med sedanjostjo, preteklostjo in prihodnostjo slovenskega filmskega ustvarjanja na področju kratkometražne produkcije bodo razpravljali režiser Miha Knific, odgovorni urednik kulturnih in umetniških programov Televizije Slovenija Andraž Pöschl in Jelka Stergel iz Slovenskega filmskega centra, pogovor z naslovom Slovenski kratki film: perspektive pa bo moderiral Igor Prassel. K prisostvovanju in soudeležbi bodo povabljeni tudi avtorji kratkih filmov ter občinstvo.
Deset tekmovalnih filmov, uvrščenih na K3, so izbrali med več kot 50 kratkometražnimi filmi, ki so jih avtorji prijavili na razpis. Med temi bo žirija, ki jo sestavljajo Miha Knific, novinarka Tina Lešničar in Andraž Pöschl, izbrala tri najboljše filme, ki bodo uvrščeni v tekmovanje z najboljšimi tremi filmi iz drugih dveh regij, ter v boj za nagrado K3 3x3 v vrednosti 1500 €. Ta bo jeseni podeljena na zaključnem delu Mednarodnega K3 festivala v Vidmu.
Kateri filmi so se uvrstili v lokalni tekmovalni program K3?
Unpacked Nike Lemut
in Ines Ozimek predstavi like iz različnih pravljic, od katerih vsak dobi poštni paket s predmetom, ki ni namenjen njemu. Rdeča kapica se spotika po gozdu v petkah, volk se zastrupi z jabolkom, Sneguljčica se namesto v krsti znajde v košari. Za ves ta kaos pa je odgovorna zlobna mačeha.
Amelia Blaža Završnika pripoveduje o romunski najstnici, ki se je pridružila organiziranim beračem v iskanju boljšega življenja. Peter Mišic je v kratkem filmu Via Armando Diaz 5 naslikal portret brezizhodnosti. Vprašanje "Kako je dobo tranzicije doživljala zadnja generacija pionirjev?" je vodilo filma Zadnji pionirji Daniele Rodrigues.
Anja Kuhar je s filmom Od delavca do aktivista ustvarila dokument radijske oddaje Viza za Budućnost, ki je na valovih Radia Študent spremljala zgodbe migrantskih delavcev iz sosednjih držav, predvsem zgodbe izkoriščanj in nepravičnosti v gradbenem sektorju.
V videu rainBOW se Eva Petrič osredotoči na neonsko mavrico, ki so jo zgradili prek avtoceste v Pekingu po odcepitvi Tajvana od Kitajske, oba dela mavrice pa naj bi se sklenila v celo mavrico ob morebitni ponovni združitvi Tajvana in Kitajske. RainBOW@beijing je vizualizacija amputiranega dela mavrice preko zvoka.
Film Apartment no. 4 Simone Jerala, Daphne van den Blink in Ruije Esperança podaja lirične posnetke prostorov, skozi katere spoznamo Urškino občutenje preteklosti, ko se seli v stanovanje, v katerem je v otroštvu živela z babico.
Missing the moment Mitje Mlakarja govori o Petru, ki se trudi, da bi postal priznan umetnik. Diego Menendes v filmu Serial conundrums govori o neznanem serijskem morilcu, ki hodi po mračnih Ljubljanskih ulicah.
Fuck machine Žive Petrić se navdihuje pri Charlesu Bukowskem. Nenavadna zgodba se začne s pisateljem, ki v domači zanikrni kuhinji bolšči predse, ves obupan, po pripovedi, ki jo zapisuje na papir, pa se zgodba konča v deliriju in s pištolo.

Kratki filmi v Kinodvoru
Kratki filmi v Kinodvoru