Armageddon ne preveč prepričljivo krmari med različnimi žanri. Foto: EPA
Armageddon ne preveč prepričljivo krmari med različnimi žanri. Foto: EPA

Zadnji udarec je med nas priletel v prvi polovici maja, kaj hitro pa mu je sledil Armageddon, najnovejši podvig producenta Jerrya Bruckheimerja in režiserja Michaela Baya. Možaka sta v enakih vlogah sodelovala tudi pri uspešnici Alkatraz s Seanom Conneryem in Nicolasem Cageom v glavnih vlogah.

Tokrat sta zapregla enega od trenutno najmočnejših in najbolj karizmatičnih hollywoodskih magnetov. Bruca Willisa pozna mlado in staro širom zemeljske oble, ime pa si je ustvaril s trilogijo Umri pokončno in vrsto herojsko akcijskih vlog v katerih nastopi, kot moški, ki reši svet ali pa, vsaj na prvi pogled, nerešljiv primer.

Tudi tokrat se ne oddalji od ustaljenega vzorca. Po nenadnem uničenju vesoljskega čolnička Nasa odkrije komet, v velikosti zvezne države Teksas. Po uničujoči toči manjših delcev kaj hitro ugotovijo, da je namenjen v našo smer, kar pomeni, da mu bo Zemlja čez 18 dni prekrižala pot. Ker pa vsi vemo, da kometi letajo brez osnovnega bontona, ki velja za vse leteče predmete, in se povrh vsega še spogledujejo s kamikazi, lahko povsem argumentirano sklepamo, da se kani, meni nič tebi nič, brezkompromisno zaleteti v naš ljubi zelenomodri planet.

Pri Nasi stuhtajo edini (za film) realno izvedljivi načrt, ter pokličejo Willisa, ki naj bi, kot najboljši med najboljšimi strokovnjaki za globoko vrtanje, s svojo ekipo pristal na kometu, zvrtal luknjo, vsadil atomsko bombo in razstrelil komet na dva dela, ki naj bi nato za las obšla mater Zemljo.

Posrečena igralska zasedba poskrbi za vrsto komičnih trenutkov, scenarist pa se nekako ne more odločiti ali naj bi to bil film katastrof ali le bombastično komičen, na trenutke čustveno močan in nekoliko razvlečen video spot režiserja Michaela Baya, kateremu se režiranje glasbenih spotov iz preteklosti močno pozna. Vsekakor ne pričakujte več kot le lahkotno razvedrilo.

Uroš Šetina