Avtorski projekt Petre Govc prinaša šest zgodb. Ob njej igra Miranda Trnjanin. Avtorsko zasedbo, ki je poskrbela za glasbo in zvočno podobo predstave, sestavljajo Ljoba Jenče, Mateja Starič, Vita Kobal, Boštjan Gombač in Mitja Vrhovnik Smrekar.

Za
Za "Zgodbo o mrtvi Ljudmili" je koreografijo ustvarila Mojca Leben. Foto: Mini Teater/Tina Deu

Predstava temelji na zgodbah s panjskih končnic Lojzeta Kovačiča, o katerih je pisateljeva vnukinja Klasja Kovačič zapisala, da jih je ustvaril leta 1993, ko je bila stara dve leti. En izvod je podaril njenima staršema, Darji in Darku. "Ta knjiga po mojem mnenju nosi nenavadno energijo, prvinskost, po jezikovni plati pa je njena nenavadnost v besednem zakladu, ki temelji na nemcizmih in starinskih besedah, ter na fantazijski motiviki ljudskega slovstva," je o knjigi zapisala pisateljeva vnukinja.

Netipično poglavje Kovačičevega ustvarjanja
Po njenem mnenju so zgodbe posebne iz dveh razlogov, prvič, zato ker, tako kot so zapisali v obrazložitvi za nagrado Prix Morishiga 1993, ki jo je prejel na Japonskem, "s svojo univerzalno simboliko odpira poglede v prvinski svet in hkrati tudi v podzavest evropske krščanske civilizacije". Poleg kritičnega pogleda na krščansko moralo pa je prisoten tako snovni kot slogovni odmik od njegovih preostalih del, saj ne gre za avtobiografsko snov niti za romaneskno literarno zvrst, temveč za humorno-poučne zgodbe, meni Klasja Kovačič, ki ob tem navaja besede literarne zgodovinarke Helge Glušič. Ta pravi, da je knjiga kratke proze "presenetila vse bralce in poznavalce Kovačičevega pripovedništva".

Pretresljive in čudne zgodbe so sklenjene na način, ki močno opominja na
Pretresljive in čudne zgodbe so sklenjene na način, ki močno opominja na "paradoksalne sklepe proznih okruškov Jorgeja Luisa Borgesa in tudi Franza Kafke, torej s popolnoma iracionalnimi resnicami opominja na človekovo ujetost v ris neskončnega ponavljanja življenja", z besedami kritika Igorja Bratoža. Foto: Mini Teater/Tina Deu

Kot je še zapisala Klasja Kovačič, zgodbam v predstavi daje dodatno izrazno moč "elegantni zven violine, skrivnostno prasketanje storževih lusk, globok zvok lončenega basa ter zvok električne kitare v apokaliptičnem vzdušju".

Koreografinja predstave, ki je koprodukcija Mini teatra, je Mojca Leben, scenografka in kostumografka Mojca Janželj Tomažič.