Foto:
Foto:
Pri projektu Friedhof Laguna Racing sta Vaupotič in Bovconova sodelovala z Gašperjem Jemcem.

Razstavo sestavljata VideoSpace in Mouseion Serapeion. Vsak od njiju na svoj način skozi umetniško kodiranje organizira arhiv. Mouseion Serapeion izpostavlja arhiv kot vmesnik, ki poleg tega, da shranjuje projekte študentov videa, omogoča tudi vpogled v konstrukcijo družbenih identitet. VideoSpace pa ponuja vstop v avtorjevo ustvarjanje v umetnostnih medijih, za lažjo predstavo pa so projekti postavljeni v prostorska in konceptualna razmerja.

Ključni so računalniki
Oba umetnika se pri svojem delu zanašata na delo z računalniki. Sta predstavnika softverske umetnosti, ki nikoli ne ustvarja novih fenomenov, ampak ureja odnose med že obstoječimi. Prva to početa tudi Bovconova in Vaupotič v projektu Umetniški arhiv: Dva primera in z njim še utrjujeta prepričanje, da je softverska umetnost pravzaprav umetnost arhiva.

Programerji
Za VideoSpace so programirali Tomaž Bobnar, Jure Bevk in Uroš Stegel, za Mouseion Serapeion pa Tine Borovnik, Dejan Dular, Matej Guid, Staša Ilič, Jernej Ivančič, Rok Lenardič, Gregor Šoško, Jure Bratina, Sandi Humar, Matej Lavrič, Marko Ljubanović, Sergej Panić, Luka Vrhovec, Andrej Frelih, Uroš Ipavec, Mitja Žigante in Tomaž Bobnar.

Formalno izobraževanje
Narvika Bovcon je iz oblikovanja vizualnih komunikacij diplomirala leta 2001, po magisteriju leta 2003 pa na Akademiji za likovno umetnost nadaljuje doktorski študij. Med nagradami, ki jih je prejela za svoje delo, je tudi študenstka Prešernova nagarada iz leta 1999.

Aleš Vaupotič pa je iz primerjalne književnosti diplomiral na ljubljanski Filozofski fakulteti, kjer je vpisal tudi magistrski študij, medtem ko je letos iz videa in novih medijev magistriral tudi na Akademiji za likovne umetnosti.

Skupno delo
Skupaj z Bovconovo sta ustvarila že kar nekaj multimedijskih projektov, med drugim S.O.L.A.R.I.S. Arhiv in vmesnik, Friedhof laguno in ArtNetLab.