Foto:
Foto:

V ljubljanski Mali galeriji se Vajdova predstavlja s ciklom fotografij Brez naslova 2003. Na razstavi je na ogled ciklus črno-belih fotografij. Umetnica je leta 2003 namreč očetove fotografije nizala v konceptualno premišljeno celoto.

V koprski Galeriji Loža pa so že odprli razstavo, v kateri je avtorica v tematsko središče razstave postavila svojega očeta, iz njegovih fotografij pa je umetnica izluščila podobe, ki so z njim povezane le še simbolno.

Raziskovanje odnosov do družinskih članov
Podobe očeta je umetnica ustvarila iz njegovih že obstoječih fotografij, posnetih na sestankih, službenih poteh in seminarjih. Izvirne fotografije pa so v preslikavah in povečavah izgubile podobnost z njegovimi individualnimi fiziognomičnimi potezami in postali nekakšne ikone. V ustvarjalni filozofiji Aleksandre Vajd imajo osebe, ki se prepletajo z njenim zasebnim svetom, od nekdaj pomembno mesto. Njen opus pogosto temelji na kritično-raziskujočem odnosu do družinskih članov.

Razstavi sta skupni projekt Moderne galerije in Obalnih galerij, ki so v seriji svoje knjižne edicije Artes izdale tudi spremljajoči publikaciji.