Foto:
Foto:

Eden najpomembnejših slikarjev visokega modernizma in postmodernizma v Sloveniji je razstavljena dela naslikal posebej za cerkev v Kostanjevici.

Na slikah prevladujejo umazano beli in sivi toni, površina slike pa je plastično nabrekla in spraskana. V teh detajlih slutimo neko prekrito stisko, predvsem v debelini nanosov in v spraskani, zelo čutni površini, je zapisano v predstavitvi razstave.

Razvojne faze Tuga Šušnika
Tugo Šušnik (1948) je diplomiral na ljubljanski Akademiji za likovno umetnost, kjer je od leta 1996 tudi docent. V svojem ustvarjanju je prešel več razvojnih stopenj. Ob vstopu na domače likovno prizorišče v prvi polovici 70. let je raziskoval avtonomni izraz znotraj abstrakcije, ki je izhajala iz postavk evropskega in zlasti ameriškega povojnega modernizma, v drugi polovici 70. pa je v svojih delih začel izpostavljati procesualnost.

Konec omenjenega desetletja se je vključil v slikarstvo nove podobe in postal začetnik tega gibanja na Slovenskem. V 90. je ustvarjal slike, ki jih je utemeljil na dvojnosti med geometrijskimi vzorci in ekspresivnimi oblikami, v njih pa je predmetno objektivnost soočal z ekspresivno subjektivnostjo. Sicer pa je Šušnikovo globoko poznavanje zahodnoevropskega in predvsem ameriškega modernističnega slikarstva v slovensko slikarstvo vneslo svež veter.