Small but dangers, Soul, gouache na papirju, 2014 (detajl) Foto: Zavod P.A.R.A.S.I.T.E
Small but dangers, Soul, gouache na papirju, 2014 (detajl) Foto: Zavod P.A.R.A.S.I.T.E

Na razstavi se predstavljajo Jože Barši, Tomaž Furlan, Dejan Habicht, Sanja Iveković, Laibach Kunst, Dalibor Martinis, Polonca Lovšin, OM produkcija, Tadej Pogačar, Uroš Potočnik, Small but dangers, Mladen Stilinović in Milena Usenik, so sporočili iz Zavoda P.A.R.A.S.I.T.E.

Naslov postavitve temelji na igri Kamen, papir, škarje, ki izhaja iz Kitajske, od koder se je razširila v Vzhodno Azijo in čez čas razvila različne variante.

"Igra se po navadi uporablja kot oblika poštene izbire med dvema osebama, podobno kot vlečenje slamice, metanje kovanca ali metanja kocke. Čeprav gre za metodo naključne selekcije, se lahko k igri pristopa z določeno stopnjo spretnosti s prepoznavanjem nenaključnega vedenja. Igra Kamen, papir, škarje je, v našem primeru, metafora za izbiro med sodelovanjem in individualnostjo, naključjem in zakonom, skupnostjo in osamo," so opisali.

Publikacija P74 DVAJSET LET, ki zaznamuje dve desetletji delovanja Galerije P74. Foto: Zavod P.A.R.A.S.I.T.E
Publikacija P74 DVAJSET LET, ki zaznamuje dve desetletji delovanja Galerije P74. Foto: Zavod P.A.R.A.S.I.T.E

Hkrati je izšla še publikacija P74 DVAJSET LET, ki zaznamuje dve desetletji delovanja Galerije P74, ki jo je kot artist-run space leta 1997 ustanovil umetnik Tadej Pogačar. Delo obsega sedemindvajsetih avtorskih esejev. Skoznje bralce seznanja s kontekstom kulturnega in političnega delovanja galerije ter njeno programsko usmeritvijo.

Razstava Kamen, papir, škarje in publikacija P74 DVAJSET LET sta del mednarodnega projekta Blind Date 2020.

Razstava bo ogled do 4. junija.