Mednarodno žirijo tekmovanja ETC-CIFFT sestavljajo strokovnjaki s področij turizma, avdiovizualnih komunikacij, odnosov z javnostmi, trženja in oglaševanja.

STO je nagrado osvojil v konkurenci 18 promocijskih videov dvanajstih sodelujočih evropskih nacionalnih turističnih organizacij v kategorijah družbene odgovornosti in vrednosti turizma v povezavi s covidom-19 ter promocijskih videov destinacij. Organizatorji so posebej izpostavili kategorijo videoposnetkov, ustvarjenih v znamenju krize covid-19, ki ozaveščajo o vrednosti turizma in njegovih družbenih vplivih ter apelirajo na ljudi, naj v obdobju med in po krizi podpirajo potovalno industrijo.

S promocijskim videom je STO aprila lani navdihovala popotnike k sanjarjenju o Sloveniji v času covida-19. Foto: Ciril Jazbec
S promocijskim videom je STO aprila lani navdihovala popotnike k sanjarjenju o Sloveniji v času covida-19. Foto: Ciril Jazbec

Z videom, ki ga je ustvarila produkcijska hiša TENT na čelu z mednarodno prepoznavnim fotografom Cirilom Jazbecem, je STO na družbenih omrežjih vabil sledilce iz tujine k inspiraciji in sanjarjenju o Sloveniji ter načrtovanju obiska v prihodnosti s sporočilom: ostani doma. V videu, pripravljenem v času spomladanskega vala epidemije, so bili uporabljeni posnetki, ki so nastali za video Slovenia Green, ki Slovenijo prikazuje kot zeleno destinacijo s poudarkom na trajnostnih sporočilih o zeleni Sloveniji.

"Veseli me, da je mednarodna strokovna žirija v močni konkurenci nacionalnih turističnih organizacij Evrope prepoznala iskreno sporočilo videa Time to stay home, ki smo ga pripravili v obdobju negotovosti ob prvem valu epidemije lani spomladi in temelji na občutkih in upanju na lepši jutri," je nagrado komentirala direktorica STO-ja Maja Pak.

"Z videom, ki odraža vrednote znamke I feel Slovenia, smo želeli s pozitivno naravnano komunikacijo in premišljeno zgodbo sledilce iz tujine povabiti k sanjarjenju o Sloveniji ter načrtovanju obiska v bližnji prihodnosti. Tovrstne nagrade in priznanja krepijo prepoznavnost Slovenije kot zelene, v trajnost usmerjene butične destinacije, kar bo pomembno vplivalo na pridobitev zaupanja turistov v obdobju ponovnega zagona turizma," je še dodala.

Video je po uradni objavi na družbenih kanalih Feel Slovenia v nekaj dneh dosegel več kot 300.000 spletnih uporabnikov. Z oboževalci ga je na svojih družbenih omrežjih delil tudi košarkarski zvezdnik in ambasador slovenskega turizma Luka Dončić.