Foto:
Foto:
false
false

V ospredje tako prihajajo načini plačevanja, ki so še nedolgo nazaj sloneli na zamudnejšem gotovinskem plačevanju in vsakokratnem vpisovanju gesla tudi pri zneskih manjše vrednosti. Hiter razvoj digitalne tehnologije in spremenjene navade potrošnikov so pustile sled tudi pri oblikovanju različnih načinov plačevanja med kupci. V ospredje prihajajo novi inovativni plačilni modeli, kot so vzpostavitev modelov plačevanje prek kartice in povezave NFC (»Near Field Communications«), mobilne denarnice, EMV kartice, aplikacije za mobilno plačevanje ipd. Čedalje bolj pomembno vlogo dobiva mobilno plačevanje, ki dodaja vrednost uporabniški izkušnji in še bolj poenostavlja proces plačevanja. Tu prihaja do intenzivnih izboljšav postopkov za preverjanje pristnosti in verifikacije, kar gradi zaupanje potrošnikov.

Velik napredek in nenehna rast sta opazna tudi pri brezstičnem plačevanju, ki je v tujini opazen predvsem pri plačevanju javnega prevoza ali opravljanju hitrih nakupov v trgovinah. Trend kaže naraščajočo potrebo po udobju in enostavnosti plačevanja. Mastercard že od leta 2014 ponuja možnost brezstičnega plačevanja, ki je v Sloveniji dobro sprejet. Več kot 70 odstotkov Slovencev je bilo v nedavni raziskavi Masterindex mnenja, da bo to v naslednjih petih letih postalo najbolj zaželeno plačilno sredstvo, že 40 odstotkov pa verjame, da je to najhitrejši način plačevanja na blagajni. Pri takšnem načinu brezstično kartico le prislonite k brezstičnemu terminalu, pri zneskih nad 15 evrov pa vnesete še svojo PIN kodo.