Foto: Oglasno sporočilo
Foto: Oglasno sporočilo
Foto: Oglasno sporočilo

Skoraj 80 odstotkov kompaktnih športnih terencev se trenutno proda v Evropi in na Kitajskem. Tudi v Sloveniji so vse bolj priljubljeni, zato se zdi, da Volkswagnov novi avtomobilski križanec T-Roc, ki spretno kombinira suverenost športnega terenca in dinamiko kompaktnega vozila, na trg prihaja ob ravno pravem času. Gre za karizmatično vozilo, katerega zunanjost določajo avantgardne linije in kupejevski strešni del, sprednji del vozila pa je markantno širok. S 4,23 m dolžine in suvereno vodljivostjo v vseh pogojih T-Roc nagovarja voznike, katerim vsak prevoženi kilometer predstavlja užitek. Veselje na obraz narišejo pogonski agregati, saj so pravi vsi bencinski in dizelski motorji TSI in TDI opremljeni s turbinskim polnilnikom in zato nadvse učinkoviti, voznika pa nagradijo z nizko porabo goriva. Naj dodamo, da je T-Roca zasnoval izumitelj modela GTI.

Avto po meri voznika

VW T-Roc ponuja izjemno personalizacijo glede na želje in potrebe voznika, na voljo je s sprednjim ali štirikolesnim pogonom (pri slednjem je T-Roc serijsko opremljen z uravnavanjem vozne dinamike 4MOTION Active Control) ter ročnim ali dvosklopčnim menjalnikom DSG. Kupec ga lahko izbere v eni izmed enajstih barv zunanjosti, treh barvah strehe, kar skupno nanese kar 24 barvnih kombinacij. Za piko na i T-Roc kot prvi športni terenec svojega razreda nudi možnost doplačila za digitalne instrumente, kar prinese tudi novo generacijo aktivnega informacijskega zaslona ter boljšo multimedijsko in z mobilnimi aplikacijami ter storitvami obogateno izkušnjo.

Velik adut T-Roca je prtljažnik s prostornino 445 litrov (največji v segmentu), povišan položaj sedenja pa ob dobri preglednosti nudi tudi povišano udobje. Z obojim T-Roc cilja na vsestransko aktivne samske kupce, na družine, ki cenijo njegovo prilagodljivost, ali na pare, katerih otroci ne živijo več doma.

T-Roc je že serijsko opremljen s sistemom za nadzor prometa z mestno funkcijo zaviranja v sili in zaznavanjem pešcev, funkcijo večnaletnega zaviranja in asistenco za ohranjanje smeri. Nastavitve asistenčnih, komfortnih in multimedijskih sistemov lahko uporabnik enostavno prilagodi ter shrani in nato prikliče z avtomobilskim ključem (za več različnih voznikov).

Nadvse privlačna je tudi osnovna cena, ki je že od 18.646 evrov dalje.