Fernando Alonso lani v Abu Dabiju nikakor ni mogel mimo Vitalija Petrova in je izgubil boj s Sebastianom Vettlom za naslov svetovnega prvaka. Foto: Reuters
Fernando Alonso lani v Abu Dabiju nikakor ni mogel mimo Vitalija Petrova in je izgubil boj s Sebastianom Vettlom za naslov svetovnega prvaka. Foto: Reuters

Zadnji, ki je javno kritiziral dirkališča, je nekdanji svetovni prvak Jackie Stewart. Škot je v svoji kolumni v Telegraphu prejšnji teden zapisal, da so eden glavnih razlogov za pomanjkanje prehitevanj v formuli ena moderna dirkališča. Tudi predsednik Mednarodne avtomobilistične zveze Fia Jean Todt je pred kratkim dejal, da je treba narediti več za prehitevanja, češ da je bilo na lanski zadnji dirki v Abu Dabiju to nemogoče.
Svet motošporta Fie je tako sporočil, da bo v želji po povečanju možnosti prehitevanja pregledal vsa dirkališča, ki trenutno gostijo dirke formule ena. "Skupina za oblikovanje dirkališč pregleduje steze, da bi našla možnosti za povečanje priložnosti za prehitevanje," je sporočila Fia.
V želji, da bi povečali prehitevanja in s tem spektakel, so odgovorni pri Fii že sprejeli odločitev o ponovni uvedbi sistema Kers in spremenljivem zadnjem krilcu.

VN Japonske ostaja v Suzuki
Eno izmed dirkališč, ki gostijo dirke formule ena, je tudi Suzuka, ki je med dirkači med priljubljenejšimi stezami. Časnik Japan Times poroča, da dirkališče ostaja na koledarju dirk tudi prihodnje leto, potem ko so podpisali pogodbo še za leto 2012. Letošnja dirka v Suzuki bo tretja zapored po podpisu triletnega dogovora, ki je bil sklenjen, ko se je dirki odpovedalo dirkališče v Fudžiju.