Charles Leclerc se je posul s pepelom in priznal, da je za dvojni odstop Ferrarija kriv sam. Foto: AP
Charles Leclerc se je posul s pepelom in priznal, da je za dvojni odstop Ferrarija kriv sam. Foto: AP

Tudi druga dirka sezone v formuli ena v Spielbergu ni razočarala. Resda je bilo prvo mesto tako rekoč že oddano Lewisu Hamiltonu, ki je bil na Red Bull Ringu preprosto razred zase, toda zanimivo je bilo predvsem v bojih za preostala mesta.

Na veliko žalost privržencev Ferrarija pa tega ne moremo reči za Charlesa Leclerca in Sebastiana Vettla. Dirkača moštva iz Maranella sta med seboj trčila že v uvodnem krogu in zelo hitro končala štajersko preizkušnjo.

To je bil sploh prvi dvojni odstop ferrarijev po dirki za VN Singapurja 2017 (lani sta prav tako odstopila v Interlagosu, a sta bila uvrščena v končno razvrstitev, saj sta odpeljala 90 odstotkov dirke), ko sta se že takoj po štartu dirke v Marina Bayu iz boja izločila Vettel in Kimi Räikkönen. Če je bil tedaj za nesrečo kriv Vettel, je bil tokrat Nemec popolnoma nedolžen.

Leclerc: Danes sem res zamočil
Namreč, v uvodnem krogu je želel normalno izpeljati 3. zavoj, ko je vanj od strani po notranji strani trčil mlajši moštveni kolega. Vettel je dirko z uničenim zadnjim delom dirkalnika že takoj končal v garaži, Leclerc zaradi poškodovanega podvozja štiri kroge pozneje. "Opravičila v takšnih zadevah ne zaležejo. Preprosto sem zelo jezen nase. Danes sem res zamočil, razočaral sem ekipo. Lahko mi je samo zelo žal, čeprav vem, da to ni dovolj. Upam, da se bom iz tega kaj naučil in bom na naslednjih dirkah le še močnejši," je takoj po dirki za Sky Sports dejal Leclerc, ki je odgovornost za trk v celoti prevzel nase. "Tega res ne potrebujemo. Prav ves trud celotnega moštva sem z eno potezo izničil," je še dodal.

Vettel se trku ni mogel izogniti
Monačan se je po dirki takoj opravičil tudi Vettlu, ki je priznal, da je bil nad poskusom prehitevalnega manevra mlajšega kolega zelo presenečen. "Boril sem se s še dvema dirkačema, vsi trije smo že zavili v zavoj, ko se je tam na notranji strani nenadoma pojavil Charles. Tega res nisem pričakoval. Mislim, da sploh ni imel prostora," je prav tako za Sky Sports povedal Vettel. "Res škoda za vse skupaj, a tu nisem mogel storiti ničesar. Preprosto sem bil v uvodnih zavojih načrtno konservativen, saj je gneča na stezi velika. Po trku sem si želel pripraviti kar najboljši položaj za naslednjo ravnino, a sem zelo hitro spoznal, da je z dirkalnikom nekaj narobe," je še dodal.

Pritožba Renaulta zoper Racing Point

Pri Renaultu so po dirki za VN Štajerske vložili uradno pritožbo zoper dirkalnik Racing Pointa. Francozi želijo preveriti komponente dirkalnika, ki naj bi bile v določenih delih intelektualna last konstruktorskega svetovnega prvaka Mercedesa.

V pravilniku Formule ena namreč piše, da mora moštvo uporabljati le dele, ki jih je oblikovalo samo in so na seznamu, ki ga morajo moštva predložiti pred dirkami. Obenem pa deli, ki jih dobi od zunanjega izvajalca, ne smejo biti na seznamu uporabljenih delov konkurentov v formuli ena.

Pri Renaultu so prepričani, da Racing Point ne uporablja delov, ki so jih ustvarili sami v Silverstonu. Že na testiranjih so bila mnoga moštva nezadovoljna s podobo dirkalnika, ki so mu dali nadimek "roza Mercedes".

Racing Point, za katerega dirkata Sergio Perez in Lance Stroll, se je pred komisijo Mednarodne avtomobilistične zveze (Fia) zagovarjal v nedeljo zvečer, komisarji Fie pa so odločili, da bodo zasegli sporne komponente sprednjega in zadnjega zavornega voda dirkalnikov.

Moštvo je moralo predložiti tudi dele nedeljskega dirkalnika, Mercedes pa mora za primerjavo predložiti dele svojega lanskega dirkalnika. Končna odločitev bo padla po dodatni preiskavi komisarjev.

Hamilton želi biti vselej popoln
Če pri Ferrariju vre in moštvo nikakor ne najde poti iz krize, pa je položaj pri Mercedesu popolnoma drugačen. Dve dirki, dve zmagi. Tokrat je na najvišjo stopničko stopil Hamilton in na najboljši mogoči način odgovoril na malce slabši izid z uvodne dirke na istem dirkališču, ki jo je končal na zanj nesprejemljivem četrtem mestu. Tokrat Britanec ni imel nikakršnih težav na poti do zmage. Vodil je tako rekoč od štarta do cilja. "Iskreno povedano sem se že za prvo dirko sezone zelo dobro pripravil, pa so se potem zgodili določeni scenariji, v katerih bi se lahko znašli bolje. Sledil je učinek domin in zgodilo se je, kar se je. Voditi ves čas dirke je nekaj popolnoma drugačnega. Morda za gledalce ni tako zanimivo, a to še ne pomeni, da mi predstavlja manjši izziv. Čeprav se ne zdi tako, naloga ni prav nič manj zahtevna. Vsako dirko hočem biti popoln, mislim, da mi je na VN-ju Štajerske to uspelo," je za Autosport dejal šestkratni svetovni prvak, ki se je v formuli ena podpisal že pod 85 zmag.

Bottasu boj za zmago odnesle kvalifikacije
Na 'odru' za zmagovalce mu je z druge najvišje stopničke družbo delal moštveni kolega Valtteri Bottas, ki z razpletom dirke ni bil v celoti zadovoljen, je pa priznal, da več po spodletelih kvalifikacijah, ki jih je končal na 4. mestu, ni mogel storiti. "Lewis je dirko začel s 'pola', uspel mu je odličen štart, dirko je imel vselej pod nadzorom, tokrat se je v primerjavi s prejšnjo dirko na stezi dogajalo precej manj. Začel sem s četrtega štartnega položaja in na koncu osvojil drugo mesto. Kar se mene tiče, je rezultat zadovoljiv. V soboto mi niso uspele idealne kvalifikacije, zato danes nisem imel možnosti za zmago," je pojasnil Bottas.

Verstappen: Prepočasni smo
Prvih točk sezone se je po prečkanju štartno-ciljne črte ob koncu 71. kroga razveselil Max Verstappen. Nizozemec je na domači dirki Red Bulla prejšnji teden zaradi okvare dirkalnika odstopil, tokrat je bil tretji. Dolgo se mu je nasmihalo drugo mesto, ki pa mu ga zaradi slabše taktike in precej bolj obrabljenih gum ni uspelo ubraniti pred Bottasom. "Kaj naj rečem? Prepočasni smo. Vseskozi sem si prizadeval, da ohranim stik z Lewisom, a to ni bilo mogoče. Čaka nas še veliko dela," je na začetku v pogovoru z Martinom Brundlom za F1tv dejal Verstappen in sklenil: "V končnici dirke sem videl, kako se mi Valtteri približuje. Do tistega trenutka je bila dirka zame zelo dolgočasna, saj se je Lewis hitro odpeljal v daljavo. Gume sem imel precej obrabljene. En krog bojevanja z Valtterijem je bil super, a vedel sem, da me bo tako ali tako prehitel. Vseeno je bil trenutek razburljivosti fantastičen."

Sezona v kraljici motošporta se nadaljuje že ta konec tedna, v nedeljo dirkače čakajo novi boji na dirki za VN Madžarske na Hungaroringu v Budimpešti. Dirkališču, ki je svetovnemu prvaku Hamiltonu prineslo kar sedem zmag. Letos Britanec lovi tretjo zaporedno zmago. Nazadnje je na najvišji stopnički v Budimpešti manjkal leta 2017, ko je nanjo stopil Vettel.

Hamilton po slavju v Spielbergu kot v devetih nebesih