Dietrich Mateschitz, velik ljubitelj motošporta, je med drugim v intervjuju za Kurier dejal, da je njegov letošnji športni vrhunec dirka za VN Avstrije na Red Bull Ringu. Dirka je v njegovih očeh precej pomembnejša od olimpijskih iger in svetovnega nogometnega prvenstva. Foto: EPA
Dietrich Mateschitz, velik ljubitelj motošporta, je med drugim v intervjuju za Kurier dejal, da je njegov letošnji športni vrhunec dirka za VN Avstrije na Red Bull Ringu. Dirka je v njegovih očeh precej pomembnejša od olimpijskih iger in svetovnega nogometnega prvenstva. Foto: EPA

Formula ena ne obstaja zato, da se porabi čim manj goriva ali da lahko med dirko slišiš šepet, medtem ko je še najbolj vznemirljiv zvok cviljenje gum.

Daniel Ricciardo
Prešeren nasmešek je nekaj ur po dirki, ko je izvedel za diskvalifikacijo, izginil z obraza avstralskega dirkača Daniela Ricciarda. Foto: Reuters


Prah se po uvodni dirki sezone v Melbournu še ni popolnoma polegel. Pionir energijskih pijač je prepričan, da je Mednarodna avtomobilistična zveza njegovemu moštvu storila krivico, ko je Avstralca diskvalificirala zaradi čezmernega pretoka goriva v njegovem dirkalniku.

Red Bull je v Albert Parku vknjižil točkovno ničlo, potem ko je ob diskvalifikaciji Ricciarda brez uvrstitve ostal tudi svetovni prvak Sebastian Vettel, ki je odstopil že po nekaj krogih.
FIA presegla meje sprejemljivega
"Dejstvo je, da so senzorji za pretok goriva, ki jih je predpisala Mednarodna avtomobilistična zveza, že na zimskih testiranjih dajali netočne podatke. Lahko pokažemo točne količine pretoka in dokažemo, da so bile znotraj dovoljenega," je za Kurier dejal 69-letni milijarder in dodal, da je FIA z diskvalifikacijo presegla meje sprejemljivega in da se lahko Red Bull poslovi od formule ena, če ne bo dosegal želenih ciljev. "Lahko se zgodi, da bomo odšli iz formule ena, vendar ne iz finančnih razlogov, temveč zaradi politizacije in odločitev krovne organizacije, ki niso v okviru ferpleja," je pojasnil.
Absurd, da so dirkalniki počasnejši
Mateschitz je sicer precej tihe narave, redkokdaj pove svoj pogled na formulo ena. Njegov moto je 'manj govoriti, več delati', a v letošnji sezoni je z novimi predpisi in spremembami sila nezadovoljen. Predvsem ga moti dejstvo, da je formula ena zavila v 'zeleno' smer. "Formula ena mora biti to, kar je bila včasih: kraljevska disciplina motošporta. Formula ena ne obstaja zato, da se porabi čim manj goriva ali da lahko med dirko slišiš šepet, medtem ko je še najbolj vznemirljiv zvok cviljenje gum. Prav tako se mi zdi absurdno, da so dirkalniki sekundo počasnejši kot lani in da je dirkaška serija GP2, s precej manjšim proračunom, že skoraj enako hitra kot formula ena," je bil oster Avstrijec, ki je prepričan, da se bo Red Bull po polomu v Avstraliji vrnil močnejši.
"24 ur na dan se trudimo z Renaultom poiskati rešitve, narediti naslednji velik korak v razvoju in zmanjšati zaostanek za Mercedesom. Do konca sezone je še vedno 18 dirk in zagotovo se bomo vrnili," je sklenil.

Formula ena ne obstaja zato, da se porabi čim manj goriva ali da lahko med dirko slišiš šepet, medtem ko je še najbolj vznemirljiv zvok cviljenje gum.