Kot vse kaže, dirke formule ena za VN Italije po letu 2016 ne bodo več prirejali v Monzi. Že pred leti, natančneje leta 2006, so s koledarja formule ena črtali VN San Marina v Imoli. Foto: EPA
Kot vse kaže, dirke formule ena za VN Italije po letu 2016 ne bodo več prirejali v Monzi. Že pred leti, natančneje leta 2006, so s koledarja formule ena črtali VN San Marina v Imoli. Foto: EPA

Prihodnost formule ena v Monzi ni najsvetlejša. Dvomim, da bomo sklenili novo pogodbo, saj je obstoječa s finančnega vidika porazna, zato bomo Monzi po letu 2016 pomahali v slovo.

Bernie Ecclestone
Bernie Ecclestone
Bernie Ecclestone je kljub jezi ljubiteljev kraljice motošporta vse manj naklonjen tradicionalnim, kultnim dirkališčem, navdušuje pa se nad novimi dirkališči na Vzhodu. Foto: EPA

Gre za kultno dirkališče, ki je z izjemo leta 1980, ko so preizkušnjo izpeljali v Imoli, gostilo prav vse dirke za VN Italije od začetka svetovnega prvenstva leta 1950. Kot kaže, pa se bo dirka za VN Italije po letu 2016, ko se izteče obstoječa pogodba z dirkališčem Autodromo Nazionale Monza, preselila na drugo prizorišče - najverjetneje v Mugello.

Ni (želenega) dobička, ni dirke
Ecclestone se požvižga na tradicijo. Če dirke ne prinašajo (želenega) dobička, se enostavno črtajo s koledarja. "Prihodnost formule ena v Monzi ni najsvetlejša. Dvomim, da bomo sklenili novo pogodbo, saj je obstoječa s finančnega vidika porazna. Zato bomo Monzi po letu 2016 pomahali v slovo," je za Gazzetto dello Sport dejal Ecclestone in poudaril, da zaenkrat o drugem prizorišču VN Italije še ni razmišljal. Jasno pa je, da si želi dirko na svojem dirkališču - Autodromo Internazionale del Mugello - predsednik Ferrarija Luca di Montezemolo, ki je že spregovoril o možnosti, da bi se formula ena preselila v Toskano.

Priljubljenost F1 močno upadla
Italijani so veliki ljubitelji motošporta, navsezadnje se lahko pohvalijo s številnimi svetovnimi prvaki, ne le v formuli ena, tudi v motociklizmu, ki postaja v zadnjih letih izjemno priljubljen. Priljubljenost formule ena se ne more primerjati z začetkom tisočletja, ko je s poskočnim konjičkom naslove kot za stavo osvajal Michael Schumacher. V Maranellu že leta niso sestavili zmagovitega dirkalnika, tudi letos životarijo in niso konkurenčni Mercedesu ter Red Bullu. "Gledanost formule ena je v Italiji nizka kot nikjer drugje. Pojavile so se številne novosti, tu so tudi družbena omrežja Facebook in Twitter, zaradi katerih so mladi ljubitelji tega športa vse manj zainteresirani," je dejal Ecclestone.

Pa rešitev italijanske zagate? "Če bo začel Ferrari na kvalifikacijah in dirkah osvajati prvo in drugo mesto, se bo gledanost drastično izboljšala - ne le v Italiji, tudi globalno, saj strastne navijače Ferrarija najdemo povsod po svetu," je prepričan 83-letni Britanec.

Prihodnost formule ena v Monzi ni najsvetlejša. Dvomim, da bomo sklenili novo pogodbo, saj je obstoječa s finančnega vidika porazna, zato bomo Monzi po letu 2016 pomahali v slovo.

Bernie Ecclestone