Sezona formula ena se še ni začela, zaradi pandemije novega koronavirusa SARS-CoV-2 je bilo odpovedanih ali prestavljenih uvodnih deset dirk. Foto: AP
Sezona formula ena se še ni začela, zaradi pandemije novega koronavirusa SARS-CoV-2 je bilo odpovedanih ali prestavljenih uvodnih deset dirk. Foto: AP

"Glavni cilj proračunske omejitve je bila zagotovitev konkurenčnejšega okolja. S to omejitvijo bomo dosegli trajnost ekip, tudi formula ena bo zdaj ekonomsko nekoliko bolj vzdržna. Razlik med večjimi in manjšimi moštvi tako ne bo," je za Sky Sports pojasnil Brawn in poudaril, da je glavna naloga kraljice motošporta nižanje previsokih stroškov.

Sorodna novica Ferrari se ne strinja z dodatnimi omejitvami proračunov

"Sporočilo je jasno: znižati moramo stroške. Prvi ukrep, ki smo ga sprejeli, je bilo nižanje stroškov na približno 175 milijonov dolarjev (160 milijonov evrov). Zaradi pandemije novega koronavirusa bomo zdaj to omejitev spustili na 145 milijonov dolarjev (dobrih 136 milijonov evrov). Zdaj se pogovarjamo predvsem o tem, za koliko lahko to mejo v naslednjih nekaj letih še spustimo," je še povedal.

Že nekaj časa je jasno, da je omejevanju proračunov ekip najbolj nasprotoval Ferrari. "Že tako je bila prvotna meja nizka, nova v višini okrog 135 milijonov evrov pa je še toliko zahtevnejša. Tega proračuna se preprosto ni mogoče držati brez žrtvovanja pri delovni sili," je za Guardian dejal vodja moštva iz Maranella Mattia Binotto.