Astano že leta spremljajo takšni ali drugačni dopinški škandali, a še vedno kroji vrh svetovnega kolesarstva. Foto: EPA
Astano že leta spremljajo takšni ali drugačni dopinški škandali, a še vedno kroji vrh svetovnega kolesarstva. Foto: EPA

Za pridobitev licence pa se mora Astana strinjati z določenimi pogoji, med drugim tudi s tem, da inštitut športnih znanosti univerze v Lozani pregleda njeno delovanje, kar bo določilo, koliko, če sploh, sta ekipa oziroma njeno vodstvo odgovorna za obtožbe o dopinških prekrških, ki so se pojavile v zadnjem času.

Predčasno izpolnjevanje novih meril
Za nameček mora že v letu 2015 izpolnjevati "notranje operativne zahteve", niz meril, ki bodo za vse ekipe svetovne serije obvezna od leta 2017. Prihodnost kazahstanske ekipe je postala vprašljiva, ko je UCI od nje zahteval pregled protidopinške politike. To se je zgodilo, ko sta brata Maksim in Valentin Iglinski ter še trije člani Astanine celinske ekipe lani padli na dopingu.

Pri krovni kolesarski zvezi še pravijo, da bodo proučili tudi študijo, objavljeno v italijanskih medijih, v katerih so med drugim poročali o sestajanju Astane s kaznovanim dopinškim zdravnikom Michelejem Ferrarijem.

Cookson: Nekako pogojno na prostosti
"To predstavlja zelo resno zadevo za naš šport glede na število dopinških primerov. Vse skupaj bomo podrobno spremljali in čakamo na rezultate pregleda Astaninega delovanja. Astana se bo morala držati dveh zahtev licenčne komisije, tako da lahko za vse skupaj rečemo, da je njena prva ekipa nekako pogojno na prostosti,"
je dejal predsednik UCI-ja Brian Cookson.

UCI je sicer zavrnila zahtevek za licenco francoski ekipi Europcar, ker ne izpolnjuje finančnih meril.