EP v odbojki 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.1 od 17 glasov Ocenite to novico!
Slobodan Kovač
Selektor Slobodan Kovač je bil nezadovoljen s predstavo svojih varovancev na četrtfinalni tekmi proti Rusiji. Foto: BoBo
       Da se razumemo, naš cilj je bil uvrstitev med najboljše štiri. Menim, da smo za to imeli sposobnosti. Zato je to neuspeh, zakaj bi se zadovoljili z majhnimi stvarmi. Moram priznati, da mi priprave na prvenstvo niso bile všeč in niso bile, kot bi morale biti, posledica tega je izpad v četrtfinalu.       
 Slobodan Kovač, slovenski selektor

Kovač: Izgubili smo značaj in srce

Selektor prvenstvo označil kot neuspešno
1. september 2017 ob 12:30
Krakov - MMC RTV SLO, STA

"Treba se je boriti žogo za žogo, točko za točko in se počasi vračati. A mi smo se samo gledali," je po izpadu Slovenije z odbojkarskega EP-ja dejal selektor Slobodan Kovač.

Nobenemu dobitniku kolajn izpred dveh let se letos ni uspelo uvrstiti v polfinale evropskega prvenstva na Poljskem. Med njimi je tudi Slovenija, ki je četrtfinalni dvoboj z Rusijo gladko izgubila (0:3). Slovenski fantje so si želeli kolajne, po repasažu za četrtfinale, ki so ga pred skoraj 15 tisoč gledalci v Krakovu dobili proti gostiteljici prvenstva, so bili samozavestni in prepričani, da lahko ponovijo uspeh izpred dveh let.

Toda naleteli so na rusko oviro, ki je bila enostavno - že drugič na prvenstvu - previsoka. Rusi so tokrat igrali še bolje, prevladovali so pri začetnih udarcih in blokih, medtem ko Sloveniji želena igra ni in ni stekla. Da so bili Rusi preprosto boljši nasprotnik, so po tekmi priznali tako igralci kot selektor Slobodan Kovač.

Kovač razočaran nad predstavo
"V kratkem časovnem roku smo izgubili značaj in srce. V dveh dneh smo videli dva popolnoma drugačna obraza mojih varovancev. Sprašujem se, kje smo grešili. Razumem, da se kdaj zgodi, da ti tekmec ne dopusti razviti tvojih potencialov, a vseeno bi se moralo pojavljati uživanje in radost v igri. A mi smo bili mrtvi ves čas igre. V takih položajih je pomembno zdržati pritisk tekmeca. Treba se je boriti žogo za žogo, točko za točko in se počasi vračati. A mi smo se samo gledali. Videli ste, koliko žog je padlo na tla, ne da bi reagiral libero, ne da bi reagiral kakšen drug. Tako res nismo mogli do zmage," je bil nad igro razočaran selektor Kovač.

Cilj ni bil dosežen
Sanje o ponovni slovenski osvojitvi medalje na prvenstvu stare celine so se torej razblinile, zato je Kovač prvenstvo ocenil kot neuspešno. "Da se razumemo, naš cilj je bil uvrstitev med najboljše štiri. Menim, da smo za to imeli sposobnosti. Zato je to neuspeh, zakaj bi se zadovoljili z majhnimi stvarmi. Moram priznati, da mi priprave na prvenstvo niso bile všeč in niso bile, kot bi morale biti, posledica tega je izpad v četrtfinalu. Izpadli smo z veliko Rusijo, a smo na prvi tekmi pokazali, da lahko premagamo tudi njo. Ni mi všeč, da sezono končujemo z alibijem, da smo izpadli zaradi utrujenosti. Slovenija je mala država, nihče je ne spoštuje, to se je tu še enkrat dokazalo, ko so nam, čeprav smo včeraj pozno končali obračun s Poljsko, danes dali igrati prvo tekmo, že tako spočite Srbe in Bolgare pa drugo. A proti tem se je treba boriti z rezultati, zato sem še bolj razočaran, ker smo danes izgubili," je še povedal Kovač.

VIDEO
Komentar po nastopu Slovencev na EP-ju v odbojki
VIDEO
Kovač: To je bil poraz brez boja in žara
M. L.
Prijavi napako
Komentarji
ms-601
# 01.09.2017 ob 12:47
Najprej so naše na*ebali s tisto ligo kjer so naši po celem sveti igtrali da so se uvrstili v prvo ligo, kjer pa so nas povozili za zeleno mizo. Seveda šele ko je je bilo jasn oda bomo prvi.

Potem močna skupina in zares smešen razpored. Dobiš Ruse, ki si jih imel v skupini, na nabolj zgodni termin naslednji dan ko si odigral težko tekmo.

Pomoje se je malo prenasičilo vse skupaj ker so dolgo skupaj, zraven še utrujenost in močan nasprtnik, pa pač ne gre skozi.

Sicer imamo res močno generacijo, na Valu 202 so naše nastope in uvrstitev po šolsko ocenili z oceno 3, bi se kar strinjal.
fertuntek
# 01.09.2017 ob 12:52
Dobri ste bli fantje, glave gor!
optimo75
# 01.09.2017 ob 12:48
Odkrito je povedal kaj, kako in zakaj. Pohvalno. Ni omenjal nekaj podobnega kot Vinčič o 100 alibijih o katerih ne bi govoril, a sigurno jih je iskal. Selektor kriv? Nikakor. Nima selektor te sposobnosti, da bi vstopil v glave igralcev in naredil nek "klik" in tekmo preobrnil. Kot sem že enkrat zapisal, Kovač je dober trener, ima zmagovalno mentaliteto, dosti kilometrine za sabo, tisto kar imajo srbski odbojkarji v sebi že več kot dvajset let. To skuša prenesti na naše fante, ampak je razlika, pač bodimo realni. Mentaliteta. Nekdo je enkrat napisal, da je imel Giani drugačen pristop, ok, res ga je imel, vsak trener ima nekaj drugačnega, ampak tudi z mirnostjo se pri praznih glavah ne da nič doseči. Srbski trenerji so po večini temperamentni, v vseh športih, ampak v njihovo znanje govorijo rezultati. Ne samo v odbojki, tudi npr. v košarki so od Obradoviča, Ivkoviča in ostalih "genijev" igralci poslušali pridige in dosegali rezultate.
pezzinator16
# 01.09.2017 ob 12:54
Realno gledano reprezentaca Rusije je od nas boljša pa neglede nato kakšno igro bi prikazali bi verjetno izgubili. Če bi premagali Bolgare bi igrali z Srbi, tam pomoje nebi bilo nič drugače. Imamo super reprezentanco ki je v najboljših pogojih lahko top 3-5 v evropi.
Cyril
# 01.09.2017 ob 12:49
Neglede na prezgodnji izpad smo prišli v izločilne boje. Se pravi smo bili bolši od Evropskih prvakov, ki niso izločilnoh bojev niti videli
Jurčič
# 01.09.2017 ob 13:01
Še vedno super rezultat, še bolj glede na to koliko resnih klubov imamo...in še vedno smo zraven, še vedno premagali eno velesilo, bili blizu Rusiji v prvo, a......ja, se strinjam z gor omenjenim, ni bilo tole naše leto, s tistimi potovanji in trudom, da se zgodovinsko uvrstimo v prvo ligo svetovne lige, nas je fizicno in se bolj psihicno izčrpala...fantje so ves čas na poti, ogromno tekem, težko tudi tempirat formo za vse zadeve, pa še nacionalne lige, noro leto....jaz največji minus dajem še vedno FVIB, ki je več kot nesposobna, mafijska organizacija....
kar se tiče Rusije, sem omenil prejšnjič, da si bolj želim Srbije, pa sem bil okllican za nekoga, ki nima pojma....
Selektor naj ostane, je top trener, kar dokazuje že dolgo, dokazal je že na prejsnjih tekmah, v svetovni ligi, dokazal tudi s tem, ko je dodal nekaj novih igralcev in naredil nekaj dela še za naprej....tule pa se je videlo, da je on naredil vse, kar je v njegovi moči, niti ni bila fora v kaki taktiki, ampak se je vse videlo na vsaki tekmi na obrazu fantov....
fantje glavo gor, prebolet vse skupaj, kar se je dogajalo to leto....francija, poljska,.....medalje se podelijo le trem reprezentancam, konkurenca pa je velika.....tudi četrtfinale je ok...
Jure2014
# 01.09.2017 ob 13:43
Jaz mislim, da smo lahko zadovoljni. Realno smo po mojem mnenju po moči peta reprezentanca na prvenstvu, kdaj moraš imeti tudi srečo z žrebom, ki pa je mi na žalost nismo imeli (če bi bili v žrebu v drugi polovici bi morda prišli tudi do polfinala) . Tako, da glavo gor, ni kaj obžalovati. Mislim, da bo Finale Srbija - Rusija. Razen, če uspe Belgijcem še eno presenečenje.
rdečinavijač
# 01.09.2017 ob 13:14
Realna uvrstitev. V bistvu uspeh biti med 8 v Evropi.
pjure
# 01.09.2017 ob 12:55
Najslabše bo če začnemo z menjavami selektorjev.
Nismo velesila, in po zadnjem EP so nam zrasli apetit. Poglejmo rokomet, predzadnja in prva medalja je bila 13 let nazaj na domačem EP, druga pa SP 2017.
help
# 01.09.2017 ob 15:37
Sistem je tudi popolnoma zgrešen s temi repesaži, ker so te ekipe pač v slabšem položaju.

Meni je pa prav, da je prvouvrščena ekipa v skupini nagrajena z nečim. Tako je vsaj manj kalkulacij. Smešno je zgolj to, da so potem že v četrtfinalu spet igrali z istimi iz skupine.
Voly
# 01.09.2017 ob 13:30
Mene naši odbojkarji niso niti malo razočarali. Bili so dobri, imeli pa so smolo, da so dvakrat naleteli na Ruse, ki so trenutno ena redkih reprezentanc na svetu, ki so vendarle boljši od naših, čeprav bi se prva tekma lahko zasukala tudi drugače.
Vendar pa je treba priznati, da so si naši za ta res neugoden razpored krivi tudi sami. Namreč, če bi premagali Bolgarijo, ki je za nas v tem trenutku premagljiva, bi bilo vse drugače, Rusom pa bi se izognili vsaj do borbe za medalje. In prepričan sem, da bi medaljo tudi osvojili!
mike1968
# 01.09.2017 ob 14:59
Sistem je tudi popolnoma zgrešen s temi repesaži, ker so te ekipe pač v slabšem položaju. Zagotovitvi je potrebno enak položaj za vse, enako dolg počitek, ker je potem vse skupaj brez veze.
Zdaj ko bo 24 ekip, bi dal 4 skupine po 6, pri 2 ekipi v četrtfinale in potem polfinale in finale....
jagoda06
# 01.09.2017 ob 19:07
Jaz pa pravim, da naš selektor je dober. vsi zaljubljenci v Giannija sprijaznite se že, da je hotel it že Poljakom za selektorja, pa ga niso maral, pa še kar nas držal v prepričanju, da bo ostal....sicer pa niti slučajno ne bi Nemci vidli finala, če se jim ne bi posralo pri žrebu. če bi malo zamenjali z njimi, bi se naši sprehodili do polfinala, sem prepričana...seveda smo imeli smolo pri poškodbah...Čebulj, Gasparini...smo pa vsaj vidli kakšen talent je Tonček Štern
mike1968
# 01.09.2017 ob 15:02
Glede na to koliko so letos nastopali naši reprezentanti, bi rekel VSA ČAST!
maxbernie
# 01.09.2017 ob 13:30
Zadel je žebljico na glavico.
migaj
# 01.09.2017 ob 15:52
bedasti in nepravičen sistem !!!
Nikolaj
# 01.09.2017 ob 15:19
In zakaj selektor ni igral ta slovensko reprezentanco ?
Z njim bi igrali v finalu.
smeško 562
# 01.09.2017 ob 14:21
Pri Gianiju problemov s samozavestjo ni bilo. Bolj je slo proti koncu bolj so pritiskali
mike1968
# 01.09.2017 ob 15:00
Lapsus: prvi 2 ekipi....
Jurčič
# 01.09.2017 ob 13:08
gledal si verjetno pa samo zadnje tri njegove tekme, ne?
Nekdo5
# 01.09.2017 ob 14:50
odklekiran - # 01.09.2017 ob 12:56
Prijavi neprimerno vsebino Edina razlika to leto je...Kovač. Razlika na slabše.
Razlika je tudi, da Čebulja ni...za razliko od trenerja on je na igriscu.
OMNIC
# 01.09.2017 ob 13:58
S selektorjem se popolnoma strinjam. Ne more jim on vlivati samozavesti (nimajo jajc).
Ste gledali tekmo? Fantje so bili PRESTRAŠENI. Pa kakorkoli jih je Kovač v tajmautih hrabril, bolj so bili pokakani.
Na živce mi je šlo, da je ob prekinitvah mirno razlagal, kaj naj storijo, pa so igralci le na pol poslušali in njega (!) prekinjali v razlagi z neskončnimi "zaklinjanji" držeč se za roke in vpijoč neke parole. Kar oglejte si posnetke. Namesto da bi izrabili čas prekinitev, da bi ga POSLUŠALI, so se nekaj samoiniciativno pridušali debelo PRED koncem tajmauta.
miha-kolbanar
# 01.09.2017 ob 13:13
Dejansko so se možnosti naših končale z izgubljenim prvim nizom na prvi tekmi proti Rusom. Če ga takrat ne bi pionirsko izgubili, bi morda presenetili Ruse, katerim tista tekma pač ni bila za biti ali ne biti in nato še Bolgare ter končali prvi v skupini. Sicer zelo malo verjetno, ampak samo tako bi imeli nekaj malega možnosti za preboj naprej od četrtfinala, ker ne Rusov ne Srbov ne bi premagali nikoli, bi pa proti Srbom morda dobili kakšen niz, samo zna biti, da Kovač res ni hotel igrati proti njim.
seven7
# 01.09.2017 ob 12:45
Super uvrstitev za dvomilijonski narod.
alojzr2
# 01.09.2017 ob 15:14
Zdaj pa po nabirko in ko bo mošnjiček poln Nemcem znova speljati Đanija. Brez njega smo mrzli, najvišji domet - izločilni boji. Rabimo zahodnjaka za vodjo. Ta južnoslovanski lako-ćemo toplo-hladni princip ne prinaša uspeha.
Zelouredu
# 01.09.2017 ob 14:44
Sprašujem se, kje smo grešili.

G. Slobodan Kovač, nimaš se ti kaj spraševat. Sprašuje slovenska javnost, ti pa moraš podati odgovore! Odgovornost je na tvoji strani.

A mi smo bili mrtvi ves čas igre.

Ti si bil mrtev celo tekmo, poglej si še enkrat posnetek tekme in svojo brezenergijsko faco.
Neymar_
# 01.09.2017 ob 14:15
Nočem kritizirat nikogar, ampak Gianni je z nemci prišel v polfinale. Niti malo se ne bom čudil, če vzamejo medaljo
smeško 562
# 01.09.2017 ob 16:39
Sistem ni nic kriv ce selektor ne opravi svojega dela. Pac moras znati tempirati formo na prave tekme. Glejte Belgijce ki so jih nasi odpihnili z igrisca. Da ne govori o Nemciji ki je za razred slabsa od nasih.
metod.zaplotnik
# 01.09.2017 ob 14:45
povprečna reprezentanca, ki pač ni mogla dohajati medijskega pumpanja naroda
sagoza
# 01.09.2017 ob 13:57
Kovač, kako več ide onaj srbski rek, može seljak iz sela ali ne može selo iz seljaka.
smeško 562
# 01.09.2017 ob 13:03
Pač v kvalfikacijah za kao prvo grupo smo igrali proti 2 razreda slabšim reprezentancam. Tam ni bilo nobene potrebe vlačit prvo ekipo. Prvo tekmo z Rusijo bi morali dobiti, saj smo imeli kar nekaj zaključnih žog. Pa je selektor z nerazumljivimi potezami, ko je zaključne točke imel mladi, sicer talentirani, Štern, zasral tekmo. Proti Bolgariji katastrofalna tekma, ali so izgubili namerno ali ne, ne bom špekuliral. Poljsko smo premagali z našo igro, vendar poljaki resnici na ljubo niso nič posebnega. To se je videlo tudi v skupinskem delu. Našim so manjkali razpoloženi igralci, zakaj je selektor uigran blok Kozamernik-Pajenk-Urnaut šel razbijat ve samo on. Od vseh igralcev bi pohvalil Šterna, ostali so igrali pod svojimi sposobnostmi. Najbrž je tukaj bilo kar nekaj iztrošenosti in vsega. Kovač ima tukaj popolnoma prav, ko pravi da kvaliteta ne odseva rezultata.
Sibid
# 01.09.2017 ob 13:06
Odgovornost je v selektorju, mene ni prepričal...
smeško 562
# 01.09.2017 ob 12:56
Vedno je kriv tisti ki jih zbere in vodi. V odbojki smo pač v svetovnem vrhu.
smeško 562
# 01.09.2017 ob 12:33
Realen pogled, ampak odgovornost je pa na selektorju.
Henry
# 01.09.2017 ob 12:32
"Treba se je boriti žogo za žogo, točko za točko in se počasi vračati. A mi smo se samo gledali"

Ahhh, je le ugotovil! Z njim na klopi bodo naslednjič izpadli že v skupini, tako kot nekaj let nazaj...
odlekiran
# 01.09.2017 ob 12:56
Edina razlika to leto je...Kovač. Razlika na slabše.
Kazalo