Železniški predor Gotthard so odprli leta 2016. Gradnja je potekala 17 let in stala okoli 12 milijard evrov. Foto: EPA
Železniški predor Gotthard so odprli leta 2016. Gradnja je potekala 17 let in stala okoli 12 milijard evrov. Foto: EPA

Švicarske železnice ocenjujejo, da bo potniški promet lahko stekel šele na začetku prihodnjega leta. Do takrat bodo morali potniški vlaki voziti po drugi poti, čas potovanja pa se jim bo podaljšal za od eno do dve uri.

57-kilometrski predor, ki povezuje nemško govoreči del Švice z italijansko govorečim delom te alpske države, je ključni del prometne infrastrukture, ki povezuje Nemčijo in Italijo.

Sprva so švicarske železnice po nesreči, ki se je v železniškem predoru zgodila preteklo sredo, napovedale najmanj enotedensko zaprtje, a so kmalu ugotovile, da bodo morali zamenjati skupno približno osem kilometrov tirov.

Kot je dejal predstavnik podjetja, ki upravlja železnice, Rudolf Büchi, se je nesreča zgodila v posebej slabem času zaradi povečanega prometa med poletnimi počitnicami kot tudi prihajajoče ulične parade v Zürichu, kjer organizatorji pričakujejo milijon obiskovalcev.

Za nesrečo naj bi bila kriva tehnična napaka na vlaku s 30 vagoni, so še pojasnili pri švicarskih železnicah in dodali, da v nesreči ni bil nihče poškodovan.