Podjetje je očitno pobudo vzelo resno, saj bodo junija organizirali tudi t. i. dneve ženskosti, v sklopu katerih načrtujejo tudi tekmovanje v hitrostni izdelavi cmokov. Foto: Reuters
Podjetje je očitno pobudo vzelo resno, saj bodo junija organizirali tudi t. i. dneve ženskosti, v sklopu katerih načrtujejo tudi tekmovanje v hitrostni izdelavi cmokov. Foto: Reuters

Podjetje, ki je bilo glavni dobavitelj aluminija za olimpijske igre v Sočiju leta 2014 in svetovno nogometno prvenstvo v Rusiji 2018, se je odločilo, da bo s 30. junijem začelo izvajati t. i. maraton ženskosti.

Zaposlene v podjetju, v katerem sicer dela 70 odstotkov moških, so pozvali, naj na delovno mesto nosijo obleke ali krila, "ki niso daljša od petih centimetrov pod kolenom".

Tatprof: Pobudi se je pridružilo 60 žensk

Kot da to ni dovolj, bodo zaposlene svoj bonus pri plači 100 rubljev ali 1,35 evra prejele le, če se bodo fotografirale in dokazno gradivo predložile podjetju. Uveljavljena feministična blogerka Zalina Maršenkulova je pobudo podjetja označila za "novice iz srednjega veka". Podjetje Tatprof obtožbe o seksizmu zavrača in sporoča, da v pobudi sodeluje že 60 sodelavk.

"Številne ženske si brez pomisleka za službo nadenejo hlače, zato upamo, da bomo s pobudo dvignili zavest o ženskosti, da bodo lahko vse ženske brez pomisleka izrazile svojo ženstvenost in šarm, ko se bodo odločile, da si nadenejo obleko ali krilo," so sporočili iz podjetja.

Eden izmed zaposlenih je na Twitterju celo zapisal: "100 rubljev dodatka za ženske, ki bodo oblekle krilo in nosile ličila ... bo polepšalo dan večinoma moški ekipi sodelavcev."

Dan ženskosti in hitrostna izdelava cmokov

Podjetje je očitno pobudo vzelo resno, saj bodo junija organizirali t. i. dneve ženskosti, v sklopu katerih načrtujejo tudi tekmovanje v hitrostni izdelavi cmokov.

Anastasja Kirilova, ki je v podjetju zadolžena za kulturo podjetja in mednarodne komunikacije, je dejala, da je bila to ideja direktorja podjetja, ki je "zelo zaskrbljen zaradi mešanja spolnih vlog v družbi". "Želi si, da bi zaposlene negovale svojo ženskost tudi v podjetju, tako da mlade sodelavke ne bi imele na kratko postriženih las, ne bi nosile hlač, da bi se več ukvarjale z ročnimi deli in svojo toplino usmerjale v vzgojo otrok."

Za moške – merjenje moči

V skladu z novo filozofijo podjetja pa niso pozabili tudi na tistih 70 odstotkov zaposlenih moških, za katere organizirajo tekmovanje, kot je bilo merjenje moči, ki so ga izvedli prejšnji teden, še poroča BBC.