Volkswagen amarok je štirivaljnik zamenjal za šestvaljnik. Foto: Volkswagen
Volkswagen amarok je štirivaljnik zamenjal za šestvaljnik. Foto: Volkswagen

Volkswagen je predstavil oblikovno prenovljen in tehnološko nadgrajen poltovornjak (pick-up) amarok. Največja novost je novi 3,0-litrski V6 turbodizelski motor, ki bo na izbiro v treh različicah.
Pri Volkswagnu so bile spremembe pri amaroku nujne, da bi se lahko na trgu kosal z novimi modeli fordom rangerjem, nissanom navaro in mitsubishijem L200. Največja sprememba je ta, da je pod motornim pokrovom namesto 2,0-litrskega TDi štirivaljnega motorja zdaj novi 3,0-litrski šestvaljni prisilno polnjeni dizelski motor.
S pogonom zadaj, spredaj ali na vsa kolesa
Na izbiro bo v različicah s 120, 150 in 165 kilovati moči. Pri najmočnejši različici je navora kar za 550 Nm in je dosegljiv pri 1.500 vrtljajih v minuti, kar je 130 Nm več kot pri starem dvolitrskem motorju. Motor, ki zadostuje normam izpustov euro 6, po zagotovilih iz Wolfsburga prinaša občutno več moči. Amarok je na izbiro s pogonom zadaj, s prilagodljivim štirikolesnim pogonom oziroma stalnim štirikolesnim pogonom (4motion). Zadnja različica je na voljo le v kombinaciji z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Na voljo je še ročni šeststopenjski menjalnik.
V kombinaciji s štirikolesnim pogonom se pohvali z vlečno močjo do 3,5 tone. Kljub povečanju moči so se izpusti ogljikovega dioksida v kombinaciji s samodejnim menjalnikom in najzmogljivejšim motorjem znižali pod 200 gramov na kilometer, povprečna poraba je 7,6 litra plinskega olja na 100 kilometrov.
Amarok je dobil večje in zmogljivejše zavore in nov sistem servotronic za lažje obračanje volana na mestu, dimenzije pnevmatik za različne stopnje opreme Amaroka so večje kot prej, nov je parkirni sistem z vključeno kamero za pomoč pri vzvratni vožnji, dobil je tudi tehnologijo za samodejno zaviranje v sili.

Na 5,25 metra dolgi zunanjosti so nekoliko spremenjeni maska motorja in blatniki, dobil je LED dnevne luči. V potovalni kabini je spremenjen nosilec armaturne plošče, dobil je večji zaslon na dotik, na področju povezljivosti VW omenja združljivost z apple carplayom in android autom.