Adam poskrbi za vpadljivost z barvami in dodatno individualizacijo zunanje podobe. Foto: M. Kr.
Adam poskrbi za vpadljivost z barvami in dodatno individualizacijo zunanje podobe. Foto: M. Kr.

Avtorji oddaje na Valu 202 med drugim ugotavljajo, da je adam v primerjavi z najbolj očitnimi tekmeci morda na neki način najmanj vpadljiv, a oblikovni »zaostanek« odpravi z barvami in individualizacijo. Tako kljub oblikovni zadržanosti zbuja pozornost in pritegne marsikateri pogled. Do oči prijetna je tudi notranjost malčka, v katerem pa je dovolj prostora celo za dolgonoge in seveda tudi druge voznice ali voznike. Prvim je adam morda bolj pisan na kožo, pa ne le zaradi imena.

Adam pa se izkaže tudi med vožnjo, saj mu ni mogoče ničesar očitati pri vodljivosti in legi na cesti, podvozje pa kljub pridihu športnosti zagotavlja dovolj udobja za vsakdanjo vožnjo. Glede na omenjeno športnost bi mu ekipa avtomobilsko-prometnih minut privoščila tudi kakšen še iskrivejši motor, poleg 1,4-litrskega z močjo 74 kilovatov, ki je poganjal preizkusnega adama in je tudi najmočnejši v ponudbi.

Več podrobnosti s preizkusa adama, pa tudi b-maxa in C4 ter o novostih na avtomobilskem trgu pa lahko poslušate v arhivu oddaj Avtomobilsko-prometne minute.