Po prvi sezoni uspehi moštva Signatech Alpine napovedujejo zanimive izzive tudi za prihodnje leto. Foto: Renault
Po prvi sezoni uspehi moštva Signatech Alpine napovedujejo zanimive izzive tudi za prihodnje leto. Foto: Renault

Renaultovi tržni strategi so po odločitvi, da obudijo nekdanjo avtomobilsko znamko, kot enega izmed pomembnih vzvodov izpostavili poudarjanje športne tradicije in seveda osvajanje novih lovorik na različnih preizkušnjah. Ena izmed najbolj zvenečih in hkrati zahtevnih je prav gotovo 24 ur Le Mansa, kjer je bilo moštvo ekipe dirkalnika alpine A450 nagrajeno z uglednim priznanjem za najboljšo tehnično podporo.

Da nimajo v moštvu Signatech Alpine le odlične tehnične podpore, pa sta dokazala dirkača Pierre Ragues in Nelson Panciatici z nizanjem zmag in točk v okviru prvenstva "European Le Mans Series". Po odličnih uvrstitvah v letošnji sezoni je na zadnji preizkušnji na dirkališču Paul Ricard zadostovalo tudi osvojeno četrto mesto, da so pripeljali do skupne lovorike oziroma naslova prvaka v novem obdobju znamke, ki se postopoma vrača iz avtomobilske zgodovine na aktualno prizorišče.

Novi naslov so osvojili 35 let po zmagi dirkalnika alpine A442b s posadko Didier Pironi in Jean-Pierre Jaussaud na dirki 24 ur Le Mansa leta 1978 oziroma 39 let po tistem, ko je leta 1974 moštvo Alpine-Renault osvojilo prvenstvo stare celine. Odlično prvo leto po vrnitvi pa je dober temelj tudi za prihodnjo sezono, v kateri naj bi v Le Mansu nabirala kroge že dva dirkalnika alpine A450.