S pomočjo koncepta virtualnega salona bodo morebitni kupci dobili realno sliko o avtomobilu in se bodo lažje odločili za svojo najljubšo barvo karoserije in vgrajene materiale. Foto: Audi
S pomočjo koncepta virtualnega salona bodo morebitni kupci dobili realno sliko o avtomobilu in se bodo lažje odločili za svojo najljubšo barvo karoserije in vgrajene materiale. Foto: Audi

Premium proizvajalci vozil iz leta v leto širijo ponudbo svojih modelov. Mnogi nimajo dovolj velikih salonov, da bi v njih razstavili vse modele v prodaji, kaj šele, da bi razstavili vse možne barvne kombinacije. Audi je za to našel rešitev.
Potencialni kupci vozil znamke Audi bodo lahko sestavili svoj avtomobil s pomočjo virtualne realnosti. V okviru novega prodajnega koncepta - Audi VR experience, bodo obiskovalcem prodajnih salonov na glavo namestili napravo, s pomočjo katere bodo imeli v digitalnem okolju priložnost spoznati celotno paleto modelov znamke iz Ingolstadta. In to celo v vseh kombinacijah barv in materialov zunanjosti ter potovalnega prostora.
Preizkus določenih funkcij
Pri proizvajalcu vozil menijo, da bodo tako kupcu pričarali novo izkušnjo. V digitalnem okolju bodo morebitni kupci lahko sedli za volan vozila in preizkusili njegove funkcije. Posebno izkušnjo bo zagotavljal kakovosten zvok iz slušalk proizvajalca Bang & Olufsen. S pomočjo slušalk bo kupec spoznal zvok motorja, zvok odpiranja in zapiranja vrat, preizkusil bo lahko audi sistem vozila.
Audi je VR experience prvič predstavil na avtosalonu v Detroitu. Prvi digitalni konfigurator bo na voljo že letos. Nemci napovedujejo tudi mobilno enoto, kar pomeni, da bo lahko prodajalec prišel do kupca domov.
Audi je sicer prvi virtualni salon odprl že leta 2012, poimenovali so ga audi city. V tem salonu so avtomobili v digitalni obliki predstavljeni v merilu 1.1. Audi city salon deluje v Londonu, Pekingu, Berlinu, letos pa ga bodo dobili tudi v Moskvi.