V četrti jesenski Avtomobilnosti se sprašujemo, ali bi lahko po naših avtocestah danes vozili hitreje kot s 130 km/h. Foto: MMC RTV SLO
V četrti jesenski Avtomobilnosti se sprašujemo, ali bi lahko po naših avtocestah danes vozili hitreje kot s 130 km/h. Foto: MMC RTV SLO

Šli smo v Nemčijo in s porschejem panamero na avtocesti presegli magično mejo 300 kilometrov na uro. O tem, kaj morajo imeti oziroma kako morajo biti oblikovani avtomobili, da lahko varno dosegajo takšne hitrosti, smo se pogovarjali z menedžerjem za model panamera. Preverili smo tudi, kakšne morajo biti pnevmatike za takšno vožnjo, in seveda, kaj takšna vožnja zahteva od voznika.

Pogovarjali pa smo se tudi s človekom, ki je s pogledom v prihodnost snoval in gradil naše prve avtoceste, ko se je po njih peljalo veliko manj avtomobilov kot danes.

Z vtisi s prve vožnje na dirkališču vam predstavimo Kijin novi model stinger, ki meče rokavico audiju A5 sportbacku in BMW-ju serije 4 gran coupéju.

Z gasilcem in reševalcem spomnimo na nova oziroma stara pravila o razvrščanju v primeru zastojev ter drugim pa pokomentiramo tudi odmevno vladno uredbo za leto 2030.

Menededžer za porsche panamero nam je razložil, kaj mora imeti avtomobil za varno doseganje velikih hitrosti. Foto: MMC RTV SLO
Na nemški avtocesti z varnim avtomobilom, z dobrimi pnevmatikami in s trezno glavo smo šli čez 300 km/h. Foto: MMC RTV SLO
Govorili smo s človekom, ki je snoval prve slovenske avtoceste. Foto: MMC RTV SLO
S kio stinger na dirkališču. Foto: MMC RTV SLO
Gasilec in reševalec nas je spomnil na pravila razvrščanja ob prometnih zastojih. Foto: MMC RTV SLO