Bentleyevi modeli so obtičali v čakalni vrsti za meritve po novem standardu WLTP, kar je prineslo zamude in izgubo dobička. Foto: AP
Bentleyevi modeli so obtičali v čakalni vrsti za meritve po novem standardu WLTP, kar je prineslo zamude in izgubo dobička. Foto: AP

Kot je povedal Bentleyjev prvi mož, Adrian Hallmark, pri Bentleyju niso pravočasno pripravili svojih avtomobilov na nove evropske standardizirane meritvene postopke za porabo in izpuste WLTP. To jim je po Hallmarkovih besedah prineslo zelo velike težave. Najnovejše finančno poročilo skupine Volkswagen namreč razkriva, da je Bentley v prvih devetih mesecih letošnjega leta izgubil kar 137 milijonov evrov v primerjavi z istim obdobjem lani.

Zamude pri bentaygi in continentalu GT
Hallmark je za Automotive News Europe povedal, da so Bentleyjevi avtomobili obtičali v čakalni vrsti za testiranja po režimu WLTP, ki je začel veljati 1. septembra. Dodal je, da niso pravočasno rezervirali zmogljivosti in določili prednostnih postavk v okviru nekaterih skupinskih procesov, kar bi omogočilo pravočasno potrditev. Zaradi te zamude so morali prestaviti predstavitev priključno hibridne izvedbe športnega terenca bentayga, ki bo prišel na trg marca prihodnjega leta. Predstavitev priključno hibridne bentayge so preložili zato, da bi lahko testirali volumenske modele. Zaradi zamud pri testiranju so prodali od 300 do 400 primerkov bentayge manj, kot so sprva načrtovali. V Evropi preprosto ni bilo zmogljivosti za izvajanje testov, zato so morali biti neusmiljeni pri določanju svojih prioritet. Postopek WLTP je povzročil tudi zamudo pri uvedbi najbolj prodajanega hišnega modela, kupeja continental GT pred predstavitvijo bentayge.

Finančno poročilo med razlogi za izgube v letu 2018 navaja pozno uvedbo modela continetal GT in težave zaradi tečajnih razlik. V prvih devetih mesecih letošnjega leta je imel Bentley s 6.643 vozili 11-odstotni padec prodaje.

Hallmark je še povedal, da načrtujejo ponovno poslovanje z dobičkom že v zadnji četrtini letošnjega leta, in napovedal dobiček tudi za prihodnje leto. Gre za leto, ki predstavlja prehod na nov, boljši poslovni model, ki bo v prihodnjem letu ponovno prinesel normalno raven dobičkonosnosti.