Bentley continental GT je pregrešno drag kupe za zelo omejen krog petičnih kupcev. Foto: Bentley
Bentley continental GT je pregrešno drag kupe za zelo omejen krog petičnih kupcev. Foto: Bentley

Čeprav uradna cena prihajajočega novinca najvišjega cenovnega razreda še ni znana, je omenjeni znesek v okviru cen trenutno aktualnega modela, predstavljenega leta 2003. Novinec bo nadaljeval tradicijo predhodnika z dokaj podobno zunanjostjo in več temeljitimi posodobitvami očem bolj skritih komponent ter povsem modnimi tehnološkimi novostmi. Na primer možnostjo on-line navigacije s pomočjo elektronskih kart Google. Verjetno pa se bodo uporabniki še raje posvečali motornemu bistvu vozila v podobi šestlitrskega dvanajstvaljnika s 432 kilovati (575 KM) in navorom 700 Nm.

Pregrešno zmogljivemu motorju se bo v drugi polovici leta 2011 v ponudbi pridružil še osemvaljnik, za katerega tehničnih podrobnosti še ne izdajo, obljubljajo pa do 40 odstotkov nižjo porabo v primerjavi z motorjem W12 in bistveno manj škodljivih izpuhov.

Pravi ljubitelji maksimalnega razkošja seveda ne bodo čakali na »varčnega« osemvaljnika, ampak bodo raje uživali v zmogljivostih motorja W12, ki od 0 do 160 km/h pospeši v 10,2 sekunde, največja hitrost, ki jo doseže, pa je pregrešnih 318 kilometrov na uro. Čeprav ima avtomobil stalni štirikolesni pogon, pa je to seveda hitrost, ki jo bo bolje preizkušati na kakšnem dirkališču, kar za kupce vozil v tem cenovnem razredu ne bi smela biti težava.