Zato da bi se i3 približal najbolje prodajanim električnim modelom, je BMW ponudil različico, ki namesto 190 ponuja 300 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Foto: BMW
Zato da bi se i3 približal najbolje prodajanim električnim modelom, je BMW ponudil različico, ki namesto 190 ponuja 300 kilometrov dosega z enim polnjenjem. Foto: BMW

Na vprašanje, ali lahko pričakujemo naslednika naprednega električnega modela, je vodja projekta i3 Heinrich Schwackhoefer za Automotive News Europe odgovoril pritrdilno. Povedal je še, da je i3 v neposredni primerjavi s prodajno precej uspešnejšo teslo, modelom S, imel manjšo porabo energije in zaradi lažje baterije tudi manjši ogljični odtis.

Ne glede na to je i3 na lestvici najbolje prodajanih električnih avtomobilov šele na petem mestu in težko sledi tekmecem, kot sta tesla model S in volkswagen e-golf, ter dosega le eno tretjino prodaje najbolje prodajanega električnega modela v Evropi, renaulta zoe.

Zato da bi spremenili ta trend, so pri BMW-ju v ponudbo dodali različico z zmogljivejšo baterijo, ki namesto 22 zmore 33 kilovatnih ur. Ta se s celicami s 94 amperurami pohvali z večjo energijsko gostoto in po novem evropskem meritvenem ciklu (NEDC) namesto 190 ponuja 300 kilometrov dosega, ne da bi pri tem zahtevala daljši čas polnjenja.

Poleti precej bolje kot lani
Po zaslugi nove različice je prodaja julija narasla za 34 odstotkov, avgusta pa celo za 70 odstotkov v primerjavi z istima mesecema lanskega leta in se nato ponovno začela umirjati. Ob tem je BMW jev predstavnik dejal, da gre septembrski upad prodaje pripisati zamudam pri dobavi modela s podaljševalnikom dosega (REX). V lanskem letu je bila namreč več kot polovica v Nemčiji registriranih i3 opremljena z malim bencinskim strojem, ki polni baterijo in omogoča podaljšanje dosega za okoli 100 kilometrov.

Ob tem je Schwackhoefer dodal, da se za podznamko i ni treba bati in da lahko vsekakor pričakujemo naslednika i3, ni pa mogel ali želel napovedati, kdaj ga bomo tudi dočakali.